Jump to content

welke auto vinden jullie beter? sentinel of zion cabrio


coolguynl

Recommended Posts

welke auto vinden jullie beter de ubermacht sentinel convertible of de ubermacht zion cabrio?

ik heb zelf nu een ubermacht sentinel convertible, maar ik kan niet echt goed kiezen tussen de sentinel en de zion cabrio.

Link to comment
Delen op andere websites

welke auto vinden jullie beter de ubermacht sentinel convertible of de ubermacht zion cabrio?

ik heb zelf nu een ubermacht sentinel convertible, maar ik kan niet echt goed kiezen tussen de sentinel en de zion cabrio.

Zoals jij mijn topic waardeloos achtte, zo zou ik nu zeggen : Dat is toch aan JOU persoonlijk de keuze welke auto je leuk vindt en welke niet? Wat kunnen andere mensen beslissen in jou plaats :) Heb je geen eigen mening?

Ikzelf vind qua acceleratie en gripvastigheid de Vacca beste, goed in bochten, snel corrigeren en perfecte snelheid. Zoiets kan ene ander toch niet uitmaken voor je :) Veel speelplezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jij mijn topic waardeloos achtte, zo zou ik nu zeggen : Dat is toch aan JOU persoonlijk de keuze welke auto je leuk vindt en welke niet? Wat kunnen andere mensen beslissen in jou plaats :) Heb je geen eigen mening?

Ikzelf vind qua acceleratie en gripvastigheid de Vacca beste, goed in bochten, snel corrigeren en perfecte snelheid. Zoiets kan ene ander toch niet uitmaken voor je :) Veel speelplezier.

Hij vraagt gewoon wat wij het beste vinden, niet om voor hem te kiezen ;).

Persoonlijk kies ik voor de Sentinel, het is gebaseerd op een BMW M3, mijn favo BMW, je hebt meer tuning opties waardoor je hem best wel vet kunt uitbouwen, hij rijdt lekker, af en toe slipt hij wel eens maar ik kan hem meestal wel corrigeren.

De Zion vind ik ook leuk, rijdt ook lekker en slipt minder dan de Sentinel maar omdat er zo weinig tuning opties zijn ga ik eerder voor de Sentinel.

Link to comment
Delen op andere websites

aan de sentinel convertible kun je ook niet heel veel uitbouwen hoor. misschien aan de sentinel rs of hoe hij ook mag heten wel, maar aan de convertible kun je ook niet heel veel veranderen. ja de bumpers beetje langer maken enzo maar niet totaal andere bumpers erop.

Link to comment
Delen op andere websites

Zion is het kleine broertje van Sentinel die ook stoer wilt zijn. Maar de Sentinel is gewoon veel beter.

Ik vind het alleen klote dat de Sentinel cabrio minder tuning opties heeft dan de normale Sentinel XS. Dat is ook omdat het XS heet maar ik wil dan een Sentinel (hardtop) Cabrio XS :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de Sentinel gaan. Zelf ook een lange tijd die auto gehad. Maar ik had plek nodig voor wat nieuws. Dus moest de Sentinel weg.

Verkies de Sentinel boven de Zion. Zelf vind ik de Sentinel ook stukken mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk de Sentinel het mooist.

Want hij heeft hardtop (wat weer iets beter beschermt tegen kogels) maar hij is ook zeldzamer dan de Zion. Dus stel dat je hem koopt, dan heb je niet het gevoel van 'Waarom heb ik hem nou gekocht terwijl die nu in tientallen (#GTALOGIC) voorbij komen rijden'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...