Jump to content

GTA logica


ERRWINS

Recommended Posts

Hallo leden,

Hebben jullie ook wel eens van die momenten waarvan je denkt: 'wtf, wat een logica?' Om maar een voorbeeld te noemen:

je auto laten 'resprayen' om zo aan de politie te ontsnappen of dat je in je savehouse gaat en dat de politie 'vergeet' waar je bent.

Juist deze momenten kunnen we vereeuwigen een topic zoals dit. Deel jouw 'GTA logica' momentje in dit topic.

Voorbeelden op 9GAG:

2014051508395374c39c70e99.jpg

gta_logic-35506.jpg

funny-game-logic-GTA-haircut.jpg

:tu:

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    17

  • Votair

    16

  • ERRWINS

    13

  • Dexist

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Allemaal herkenbaar, uiteraard. Bovenstaande plaatjes kom je overigens overal tegen op het internet. puh2.gif

Van mijn situatie heb ik zo geen plaatje, maar ik vond het altijd wel opvallend dat ik politie achter me aan kreeg terwijl ik bijvoorbeeld een opdracht voor de zijmissie Most Wanted aan het doen was. Ja, ik was bezig om een paar mannen om te leggen, maar gezien dat in opdracht was voor de politie vond ik het een beetje curieus dat ik daarvoor vervolgens zelf het doelwit van de politie werd. crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Van mijn situatie heb ik zo geen plaatje, maar ik vond het altijd wel opvallend dat ik politie achter me aan kreeg terwijl ik bijvoorbeeld een opdracht voor de zijmissie Most Wanted aan het doen was. Ja, ik was bezig om een paar mannen om te leggen, maar gezien dat in opdracht was voor de politie vond ik het een beetje curieus dat ik daarvoor vervolgens zelf het doelwit van de politie werd. crazy.gif

Wat ik ook iets apart vind, is dat je tegenwoordig met een auto op zijn dak ligt, je hem gewoon weer op de wielen krijgt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zo herkenbaar allemaal. Het Wanted-gebeuren is iets waar ik me over blijf verbazen; het ene moment krijg je in een missie een wanted-level wanneer je één persoon neerschiet, en bij een andere missie richt je een massa-slachting aan en kan je fluitend over straat slenteren. Het is uiteraard gescript, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...