Jump to content

GTA logica


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    17

  • Votair

    16

  • ERRWINS

    13

  • Dexist

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog zo'n mooie in IV: als je een sigaret naar het hoofd van een pedestrian gooit is de reactie nagenoeg hetzelfde als wanneer je een baksteen zou gooien. emo.gif

Echt? Kunnen ze dan ook dood of is het alleen de reactie?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog zo'n mooie in IV: als je een sigaret naar het hoofd van een pedestrian gooit is de reactie nagenoeg hetzelfde als wanneer je een baksteen zou gooien. emo.gif

Echt? Kunnen ze dan ook dood of is het alleen de reactie?

Je kan letterlijk een pedestrian doodgooien met een half sigaretje.. :7 Vaak genoeg gooien doet 't 'm, net als bij de baksteen. Lastige is om de ped op z'n plek te houden terwijl je steeds die sigaret terug probeert te vinden. :7

Edit: awefull typo's removed

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Nog zo'n mooie in IV: als je een sigaret naar het hoofd van een pedestrian gooit is de reactie nagenoeg hetzelfde als wanneer je een baksteen zou gooien. emo.gif

Echt? Kunnen ze dan ook dood of is het alleen de reactie?

Je kan letterlijk een pedestrian doodgooien met een half sigaretje.. emo.gif Vaak genoeg gooien doet 't 'm, net als bij de baksteen. Lastige is om de ped op z'n plek te houden terwijl je steeds die sigaret terug probeert te vinden. emo.gif

Edit: awefull typo's removed

Wow, ik heb serieus eigenlijk nog nooit geweten dat je een sigaret kan oppakken. Ik weet wel dat je soms stenen kan oppakken. Daar had je ook een missie van.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Geen plaatje maar dit:

Was laatst bij de voet van de Mount Chiliad op de vlucht voor de politie:

Ik ging schuilen onder een brug in een duiker, de politie stond boven op de brug maar kon mij blijkbaar niet zien, of horen(de motor draaide nog) :puh:

Ik kon gewoon wachten totdat de wanted sterren weg waren terwijl de politie boven mij rondjes reden :bier:

Is dat in SA of V? Kan je een snapmap maken?

Plaatjes zijn er genoeg die de logica omschrijven dus hoef ik geen plaatjes neer te zetten :puh:

Ik reed rustig in mijn favoriete auto in GTAV en plots reden criminelen die drivebys doen in hun auto tegen de politie dat op ze op de hielen zat

en ik deed niets, ik stopte netjes aan de kant zodat ik veilig bleef van de minste aanraking tegen de cop's bumpers.

Zo gezegd, zo gedaan, met de belabberde rijvaardigheden van de cops, crashen ze alsnóg in mijn favoriete auto.

Ik had geen wapens die zichtbaar waren en uiteraard kreeg ik een ster :7

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

De opdrachtgevers in de classics die zonder hun anonimiteit te bewaken criminele taken aan volledig anonieme onbekenden die toevallig de ringelende telefoon in de telefooncel opnemen.

Al valt er wellicht iets voor deze strategie te zeggen, daar er maar één individu (de speler) is in Liberty City, Vice City, San Andreas, London en Anywhere City die deze telefoons opneemt.

Oh, en vier ringelende telefoons in telefooncellen naast elkaar, dat ook :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...