Jump to content

[MTA] Meeting aanvraag


Nyltje

Recommended Posts

Het is voor veel mensen bijna vakantie en ik dacht zullen we weer een keer een MTA meeting organiseren i.p.v. Gta Online.

Zijn er mensen die een MTA meeting willen? Deathmatch, Freeroam, Derby, Capture the Flag en natuurlijk de groepsfoto. :puh:

Het enige probleem is dat ik geen server heb, maar ik zou dolgraag weer eens een MTA meeting willen houden.

Plaats een reactie als je er ook zin in hebt!

Ik heb dus geen server, maar ik hoop dat die geregeld kan worden.

Nyltje! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    9

  • ERRWINS

    5

  • .PhoeniX.

    4

  • NicolaB

    3

Ja tuurlijk wil ik erbij zijn! Als pc-gamer zit ik al een jaar lang schuimbekkend te wachten wanneer GTA V uitkomt en MTA speel ik bijna niet meer.

Voor de mensen die de vorige mta meetings kunnen herinneren. Een nummertje van mijn favoriete map :D

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Als je MegaDreams even lief aankijkt, dan is hij vast wel bereid om zijn server 'uit te lenen'.

Mocht dit van de grond komen, dan ben ik erbij! (Al heb ik deze week vakantie in plaats van volgende week).

Ik hoop dat iemand een server kan regelen. (ik hoef geen admin te zijn, als er maar een server is waar iedereen gewoon stemt waar we zin in hebben)

En morgenmiddag begint mijn vakantie ook. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...