Jump to content

[MTA] Meeting aanvraag


Nyltje

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    9

  • ERRWINS

    5

  • .PhoeniX.

    4

  • NicolaB

    3

Kun je geen local host gebruiken? Bij SA-MP kun je het zelf hosten op je eigen IP, als ik me niet vergis. Geen idee of dit ook werkt bij MTA.

Dan moeten we natuurlijk iemand hebben met een degelijk netwerk. Ik kijk nog naar een goede oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je geen local host gebruiken? Bij SA-MP kun je het zelf hosten op je eigen IP, als ik me niet vergis. Geen idee of dit ook werkt bij MTA.

Dan moeten we natuurlijk iemand hebben met een degelijk netwerk. Ik kijk nog naar een goede oplossing.

Echt super MD :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws! Ik heb met de leider van een clan waar ik bevriend mee ben en wie eerder ook in mijn vroegere clan zat gepraat. Ik mag wanneer dan ook hun vps gebruiken om een MTA server op te hosten voor een GTAForum meeting. We hebben dus een server!

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws! Ik heb met de leider van een clan waar ik bevriend mee ben en wie eerder ook in mijn vroegere clan zat gepraat. Ik mag wanneer dan ook hun vps gebruiken om een MTA server op te hosten voor een GTAForum meeting. We hebben dus een server!

Fantastisch!

Volgende week zaterdag v.a. 14:00 dan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan ik een deel niet meedoen vanwege een voetbalwedstrijd ben bezig tot 14:15 denk ik. ik weet alleen niet hoelang die meeting duurt. weet iemand anders dat?

Bewerkt: door Matthias1999
Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan ik een deel niet meedoen vanwege een voetbalwedstrijd ben bezig tot 14:15 denk ik. ik weet alleen niet hoelang die meeting duurt. weet iemand anders dat?

Meestal gaat iedereen weg rond 19:00 en zijn er nog een paar leden om 20:00. De groepsfoto wordt meestal gemaakt om 15:00.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...