Jump to content

[B&G] TOP Muziekkenners Deel 2 Reactietopic


Visser23

Recommended Posts

Shit, ben er vandaag niet meer aan toegekomen... Gelukkig betrof het een categorie die me net wat minder aanspreekt, laat dat een troost zijn.

Haha, kan gebeuren.

Er is overigens ook een PB gestuurd naar alle deelnemers. Hier kan je precies zien wanneer een nieuwe challenge online is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    6

  • Visser23

    5

  • _Night-Men_

    5

  • Bassieboy35

    5

Achja, ik ben blij dat niemand hem had. Inderdaad wel erg ver gezocht, ik had zelf Electric Light Orchestra - Don't Bring Me Down. Dacht natuurlijk gelijk aan AC/DC, maar die band had in mijn ogen te weinig te maken met iets als bliksem. 'Electric Light' leek mij veel logischer :D

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig, ik kwam eveneens op Don't Bring me Down, hoewel ik er nog zeer sterk mijn twijfels bij had. Misschien was het juiste antwoord inderdaad wat té vergezocht, als je het mij vraagt. Hij valt op zich wel te verklaren: Highway impliceert dat je met een redelijke vaart gaat, de hel zit beneden en ja, AC/DC verwijst naar elektriciteit. De link tussen de naam AC/DC en bliksem had ik zelf niet gelegd, is dat misschien net wat een brugje te ver? Hoe dan ook, de moeilijkheidsgraad is wat opgeschroefd, dat valt te merken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...