Jump to content
Joriz

PlayStation 4 bundel met GTAV binnenkort reserveerbaar!


gallery_1_5_49915.jpg

Er waren al een aantal dagen geruchten dat er een bundel zou komen van de PlayStation 4 en Grand Theft Auto V, maar de geruchten zijn nu dankzij de Twitter van PlayStation Frankrijk bevestigd.

De bundle is binnenkort zowel verkrijgbaar met een witte als een zwarte PS4 en zal waarschijnlijk rond de 430 euro gaan kosten. Door het aanschaffen van een bundel kan je meestal wat geld besparen, al biedt deze bundel verder niets extra's dan als je de console en het spel los zou kopen.

De Next-Gen versie van GTA5 komt op 18 november 2014 uit voor PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas later uit op 27 januari 2015. De next-gen en PC versie hebben een grote hoeveelheid verbeteringen waaronder het volgende:

  • Nieuwe wapens, voertuigen en activiteiten
  • Meer wilde dieren
  • Meer verkeer op de straten
  • Compleet nieuw systeem voor gras, bomen en groen
  • Verbeterde schademodellen, weereffecten, grafische verbeteringen en veel meer.
  • Meer in-game muziek waaronder meer dan 100 nieuwe muzieknummers op de radiozenders
  • GTA Online met 30 spelers

Alle spelers die van te voren het spel bestellen (pre-order) ontvangen tevens $1,000,000 in-game geld verdeelt over GTA5 en Grand Theft Auto Online. (GTA$500K voor Story Mode en GTA$500K voor GTA Online).

Ik heb Microsoft gevraagd of er ook een bundel komt van de Xbox One met GTA V, maar op moment van schrijven nog geen reactie van Microsoft ontvangen. Zodra ik meer weet over een mogelijke Xbox One bundle zal dit worden toegevoegd aan het nieuwsbericht.

Bronnen: PlayStation France Twitter en P3L

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

had ik gisteren al vermeld

net besteld, ben benieuwd

Winkels verzinnen zelf ook bundels. Het is hier niet helemaal duidelijk of de winkel zelf een exemplaar van GTA5 en een console bij elkaar doet of dat je daadwerkelijk de speciale PS4 doos krijgt met GTAV bedrukking.

In alle gevallen geldt: Gewoon uitrekenen hoe je het goedkoopst uit bent.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wauw. Voel me wel genaaid door Rockstar. Ik speel al sinds gta V uit is elke dag heel trouw gta V en heb al meerdere cash cards gekocht voor gta Online. Elke dag speel ik online, als trouwe fan. En ik krijg geen extra wapens en auto's alleen maar omdat ik geen peperdure nieuwe console ga kopen. Kijk, dat ze verbeterde systeem dingen in de next gen doen dat snap ik wel en daar ben ik ook niet jaloers op. Maar waarom krijgen wij op de PS3 en Xbox 360 dan geen nieuwe wapens en auto's? Dat is het enigste wat ik wil van die nieuwe bundel. De auto's en de wapens. Verbeterde dingen zoals gras en meer wilde dieren dat hoort gewoon bij een nieuwe console omdat die meer aankan. Maar spelers die een nieuwe console kopen met gta V belonen met nieuwe auto's en wapens en wij niet dat vind ik lullig. WANT! Zei krijgen WEL onze updates van alle maanden. De auto's, wapens en missies die wij hebben gekregen krijgen hun ook! Dus waarom krijgen wij niet hun auto's en wapens? Echt genaaid!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is er eigenlijk al iets bekend over een eventuele special edition?

Nee, helaas niet. Aangezien er tot nu toe helemaal niets is aangekondigd over een speciale versie lijkt mij het sterk dat hij er nog opeens komt. Ik zal even navragen hoe het zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wauw. Voel me wel genaaid door Rockstar. Ik speel al sinds gta V uit is elke dag heel trouw gta V en heb al meerdere cash cards gekocht voor gta Online. Elke dag speel ik online, als trouwe fan. En ik krijg geen extra wapens en auto's alleen maar omdat ik geen peperdure nieuwe console ga kopen. Kijk, dat ze verbeterde systeem dingen in de next gen doen dat snap ik wel en daar ben ik ook niet jaloers op. Maar waarom krijgen wij op de PS3 en Xbox 360 dan geen nieuwe wapens en auto's? Dat is het enigste wat ik wil van die nieuwe bundel. De auto's en de wapens. Verbeterde dingen zoals gras en meer wilde dieren dat hoort gewoon bij een nieuwe console omdat die meer aankan. Maar spelers die een nieuwe console kopen met gta V belonen met nieuwe auto's en wapens en wij niet dat vind ik lullig. WANT! Zei krijgen WEL onze updates van alle maanden. De auto's, wapens en missies die wij hebben gekregen krijgen hun ook! Dus waarom krijgen wij niet hun auto's en wapens? Echt genaaid!

De Special en Collector's Edition versies van GTA V voor PS3 en X360 hadden ook speciale exclusieve auto's en wapens die nu nergens meer beschikbaar zijn. Als jij toen zo'n editie had gekocht dan had je nu ook iets exclusiefs dat de PS4/XO spelers niet zullen hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wauw. Voel me wel genaaid door Rockstar. Ik speel al sinds gta V uit is elke dag heel trouw gta V en heb al meerdere cash cards gekocht voor gta Online. Elke dag speel ik online, als trouwe fan. En ik krijg geen extra wapens en auto's alleen maar omdat ik geen peperdure nieuwe console ga kopen. Kijk, dat ze verbeterde systeem dingen in de next gen doen dat snap ik wel en daar ben ik ook niet jaloers op. Maar waarom krijgen wij op de PS3 en Xbox 360 dan geen nieuwe wapens en auto's? Dat is het enigste wat ik wil van die nieuwe bundel. De auto's en de wapens. Verbeterde dingen zoals gras en meer wilde dieren dat hoort gewoon bij een nieuwe console omdat die meer aankan. Maar spelers die een nieuwe console kopen met gta V belonen met nieuwe auto's en wapens en wij niet dat vind ik lullig. WANT! Zei krijgen WEL onze updates van alle maanden. De auto's, wapens en missies die wij hebben gekregen krijgen hun ook! Dus waarom krijgen wij niet hun auto's en wapens? Echt genaaid!

De Special en Collector's Edition versies van GTA V voor PS3 en X360 hadden ook speciale exclusieve auto's en wapens die nu nergens meer beschikbaar zijn. Als jij toen zo'n editie had gekocht dan had je nu ook iets exclusiefs dat de PS4/XO spelers niet zullen hebben.

Dan hebben de PS4/XO spelers nog meer exclusievere dingen. Rockstar=oplichterij

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...