Jump to content

Suggesties voor Achievements


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    10

  • Nissan

    9

  • ERRWINS

    7

  • Nyltje

    7

Ik zou het vreemd vinden als bij slechts 4 leden de leider al deze achievement krijgt, zou imo logischer zijn als de eis zegt 6 actieve leden en dan gaat de timer in voor bijvoorbeeld 3 maanden, en daarna krijgt de leider deze achievement, als voorbeeld.

Bij een te lage eis zou mij niks verbazen dat na het unlocken desbetreffende gang doodbloed, ten kosten van de wel serieuze gangleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn zaken die wij ook nog druk aan het bespreken en overwegen zijn. Het spreekt natuurlijk voor zich dat we proberen te voorkomen dat mensen een gang starten, vier leden verzamelen, de achievement binnenhengelen en vervolgens het schip verlaten. Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat er wel écht iets gepresteerd moet worden alvorens deze achievement wordt uitgereikt. Het mooiste zou zijn als deze achievement mensen uitdaagt en aanmoedigt om serieus een gang op te zetten en daar proberen een succes van te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

de eisen moeten hoger zijn. Ik maak een gang aan en nodig bijv. tjarda, ezra en kaiskillzz uit, hun joinen die gang en na het behalen van die achievement sluiten we de gang en maakt bijv. tjarda een gang aan enz. enz. Is het niet handiger om die achievement uit het systeem te halen?

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet

Verander je naam 5 keer

Je kan je naam maar 1 keer veranderen. ;)

niet na een generaal pardon.

Dan heb je in totaal 2 naamswijzigingen kunnen ondergaan, met terug veranderen niet meegerekend. Zijn er nog altijd geen 5.

Incorrect, de limiet op naamswijzigingen is ''pas'' op 4 mei 2005 ingevoerd. Zodoende kunnen leden die hun naam voor die datum gewijzigd hebben meer dan vier naamswijzigingen op hun naam hebben staan. Daarnaast hebben er met dagen als 1 april ook ooit incidentele naamswijzigingen plaatsgevonden. Mocht een dergelijke achievement dezelfde ''vanaf 2014''-regel hebben als andere achievements dan zou het nog lang duren voor een dergelijke achievement uitgereikt wordt.

Nog twee suggesties:

Pensioengerechtigd

67 jaar actief op het forum

Onkruid vergaat niet

365 dagen lang dagelijks inloggen

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Easter Egg expert



Vind een easter egg in een bepaalde GTA en post het op het forum.

67 jaar?! Is dat niet een beetje veel?

Dan is Gta al uitgestorven. :7

Dan is het juist een achievement waard als je het blijft spelen! :)

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...