Jump to content

Chiliad Challenge


Matthias1999

Recommended Posts

Hallo,De Chiliad challenge lukt mij steeds niet,wil iemand deze missie voor mij doen?

- de laatste 2 races

- Geen cheats

- Je mag een Sniper Rifle gebruiken

- Ik heb V1

- Burglar missie is gehaald

- Ik heb een 100% cycling skill

Bewerkt: door Matthias1999
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter een Save Game downloaden, waarbij alle missies zijn gedaan, en dat alle challenges zijn gecompleted.

Maar dat zal je wel niet doen icon_mrgreen.gif

>>> Door Foreigner97: Dat kan uiteraard, maar dat is niet de essentie van een aanvraagtopic; Matthias vraagt juist of iemand een specifieke challenge wil voltooien, niet gelijk alles.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan hem momenteel niet voor je doen maar ik kan je wel tips geven! Misschien lukt het je dan zelf wel :)

Op de wikigta staat een hele pagina over de Chiliad Challenges. Deze zou je eens door kunnen nemen.

Vooral de volgende tips, van die wikipagina, zijn erg handig.

  • Probeer een 100% Cycling skill te hebben. Dan val je minder snel van je fiets, stuur je beter en je controle in het algemeen is beter. Zo haal je de race makkelijker.
  • Probeer op rechte stukken snelheid te maken en rem wat af als je de bocht in gaat. Zo kom je beter door de bochten heen. Rem niet te abrupt, dan doe je namelijk een stoppie met het risico dat voorover over je stuur van je fiets tuimelt. Je moet dus geleidelijk snelheid minderen, niet ineens remmen. Je kunt eventueel ook in de bocht de handrem gebruiken.
  • Doe van te voren de Burglar-missie, hierdoor wordt CJ niet moe en kan je oneindig lang sprinten.

Link to comment
Delen op andere websites

Op wiki gta had ik al wel gekeken en burglar is al gedaan en ik heb ook 100% cycling skill maar wel bedankt voor je tips.

De eerste is me nu trouwens wel gelukt.

Hier is de nieuwe savegame:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan hem momenteel niet voor je doen maar ik kan je wel tips geven! Misschien lukt het je dan zelf wel :)

Op de wikigta staat een hele pagina over de Chiliad Challenges. Deze zou je eens door kunnen nemen.

Vooral de volgende tips, van die wikipagina, zijn erg handig.

  • Probeer een 100% Cycling skill te hebben. Dan val je minder snel van je fiets, stuur je beter en je controle in het algemeen is beter. Zo haal je de race makkelijker.
  • Probeer op rechte stukken snelheid te maken en rem wat af als je de bocht in gaat. Zo kom je beter door de bochten heen. Rem niet te abrupt, dan doe je namelijk een stoppie met het risico dat voorover over je stuur van je fiets tuimelt. Je moet dus geleidelijk snelheid minderen, niet ineens remmen. Je kunt eventueel ook in de bocht de handrem gebruiken.
  • Doe van te voren de Burglar-missie, hierdoor wordt CJ niet moe en kan je oneindig lang sprinten.

Het gaat nu beter ik moet alleen de cobra run nog Thanks :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...