Jump to content

Hallo kan iemand mij helpen met een crew logo maken voor mijn crew


rubentjuh23

Recommended Posts

Hallo beste mensen

Ik ben bezeg met een crew op gta alleen mij lukt het niet om een goede crew logo temaken dus daarom heb ik er Hulp bij nodig hier onder heb ik wat info neer gezet en een af beelding bij gedaan als voorbeeld hoe het er uit moet zien

Mvg ruben

Type: crew logo

Stijl: strak

Grootte:512x512

Voorbeeld:heb een afbeelding bijgevoegd

Tekst:veterans holland

Kleuren:zie de bijgevoegde afbeelding

Extra als het mogelijk de letters mc en wil graag aan de linker kant 1% hebben staan

post-141002-0-46106800-1414437294.gif

Bewerkt: door rubentjuh23
Link to comment
Delen op andere websites

Okay, G, G, hoor me G, dit is niet aight G. Dit is wat je doet. Je openingspost in dit topic is onvoldoende, maar je past je vorige topic niet aan ''omdat je hier nier erg bekend'' op bent. Waarom post je dan, G? Tijdens een voetbalwedstrijd sla je toch ook niet keihard een bal in het doel met je hand? Dat bedoel ik. Om te weten hoe iets werkt, lees je regels. En hee, vet toevallig, in dit subforum bestaan regels! Hier is een linkje naar le topique de interest for you, maar, omdat je een toffe gozer bent, staan ze ook hieronder.

Regels:
  • Zorg dat je lijstje zo compleet mogelijk is! Ontbreekt er te veel informatie dan kan het zijn dat de maker je niet verder kan helpen.
  • Wacht geduldig op je aanvraag! Pas na het verstrijken van 48u mag je je aanvraag bumpen!
  • Laat duidelijk weten wanneer je tevreden bent met het resultaat, zodat de aanvraag gesloten kan worden.
  • Eén persoon per aanvraag!

Oké bij het eerste punt ga je al de fout in. Dan moet we naar de basis van het probleem. Laten we dat doen.

Hoe vraag ik iets aan?

1. Open een nieuw topic in Graphics Aanvraag.

2. Vermeld in de topictitel om wat voor aanvraag het gaat (signature, avatar, wallpaper, etc.).

3. Neem het onderstaande lijstje zorgvuldig over en geef bij elk criterium duidelijk je voorkeur aan:

Het eerste puntje heb je super gedaan. Maar het tweede niet. Wat wil je? In principe zou je net zo goed het favoriete recept voor de kwarktaart van je oma in dit topic kunnen vragen, omdat dat bij God niet duidelijk is. Maak dat dus duidelijk! Je gaat ook niet naar de bakker en zegt tegen de bakker: ''doe mij maar twee van die en drie van die.'' Je moet duidelijk zijn! Daar houden mensen van (de GFX Mods al helemaal, trouwens). Dus: zeg je dat een logo wilt.

Volgend agendapuntje in mijn relaas van hoe je iets normaal aanvraagt is het lijstje. Ewa, G, ik kijk naar die post van jou, en weet je wat ik zie? Geen lijst! Word ik niet blij van. Gebruik het onderstaande lijstje, zorg dat-ie zoveel mogelijk is ingevuld om duidelijk voor je creatiemeesters te scheppen.

[b]Type[/b]:
[b]Stijl[/b]:
[b]Grootte[/b]:
[b]Voorbeeld[/b]:
[b]Tekst[/b]:
[b]Rand[/b]:
[b]Kleuren[/b]:
[b]Render[/b] (optioneel):
[b]Extra[/b] (optioneel):

Uitleg over het lijstje:

Type: Geef aan om wat voor aanvraag het gaat: signature/avatar/wallpaper/enzovoorts.

Stijl: Geef aan in welke stijl je de aanvraag wilt: grunge/abstract/strak/oud/enzovoorts.

Grootte: Kies een geschikte grootte voor je aanvraag. Let op: De maximale afmetingen voor een signature op het forum zijn 500x150px en 150kB. Voor een avatar geldt een maximum van 64x64px en 15kB.

Voorbeeld: Geef een zo goed mogelijk voorbeeld van hetgeen jij voor ogen hebt. Zo weet degene die je aanvraag in behandeling neemt, in welke richting hij/zij moet designen. Heb je een geschikt voorbeeld gevonden, dan kun je deze uploaden via ImageShack, Tinypic, Photobucket of je eigen bijlagen.

Tekst: Wil je een bepaalde kreet of je eigen naam in je aanvraag, geef dan hier de eigenschappen (grootte, soort, etc.) van de tekst op.

Rand: Wil je een rand om je aanvraag? Vermeld dan de dikte (1px, 2px) en de kleur.

Kleuren: Heb je een voorkeur voor bepaalde kleuren die gebruikt moeten worden, geef dit dan hier aan.

Render: Heb je een eigen render/afbeelding die in de aanvraag verwerkt moet worden, geef hier dan een directe link naar de betreffende render/afbeelding.

Extra: Wil je iets laten toevoegen dat niet binnen de bovenstaande categorieën past, dan kun je dat hier aangeven.

Uitleg staat er bij en spreekt best voor zich, denk ik. Als dat allemaal gelukt is en je hebt alles op een rijtje, vergeet dan de drie laatste regels niet:

  • Wacht geduldig op je aanvraag! Pas na het verstrijken van 48u mag je je aanvraag bumpen!
  • Laat duidelijk weten wanneer je tevreden bent met het resultaat, zodat de aanvraag gesloten kan worden.
  • Eén persoon per aanvraag!

Op die manier word ik blij en wordt de wereld dus een stukje mooier. Dingen zoals dit:

Laat een bericht in me post vak

doen we niet. Graphics aanvragen worden behandeld in het topic zelf. Pas dit topic dus aan op de puntjes die ik hierboven heb neergezet. Mocht nou iets niet duidelijk zijn, dan kun je het gewoon posten hiero of een bericht in me post vak achterlaten. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...