Jump to content
Joriz

GTAGames.nl is elf jaar oud!


gallery_1_5_79142.jpg

Het is feest vandaag. GTAGames.nl en ons bijbehorende forum is sinds vandaag maar liefst elf jaar online!

Met zoveel jaar bestaan zijn we niet meer te missen op het internet en zijn we ook echt 'de' Nederlandse Grand Theft Auto Website geworden. Dit niet door mij, maar dankzij jullie. Alle duizenden leden die afgelopen jaar weer hebben geholpen deze GTA fansite tot een succes te brengen. Mede dankzij de release van Grand Theft Auto V zijn er namelijk weer vele leden bijgekomen en actief geworden, daarnaast is ons forum ook van diverse nieuwe moderatoren en zelfs een nieuwe administrator voorzien.

Deze nieuwe administrator is natuurlijk Thundercover die speciaal voor onze website de achievements functionaliteit heeft gemaakt en toegevoegd. Applaus.gif

Voor het behalen van bepaalde mijlpalen op het forum kan je namelijk sinds deze week fantastische achievements verdienen. Mijlpalen voor een achievement zijn bijvoorbeeld het behalen van een bepaalde rang zoals Superlid, het behalen van een aantal forumberichten in een specifiek subforum of het behalen van een aantal forumawards. Een overzicht van de te verdienen achievements kan je op de achievementspagina bekijken. Dankzij de achievements kan je dus zien hoe kwalitatief en kwantitatief iedereen bezig is op onze website!

Ook WikiGTA is vandaag jarig. WikiGTA kwam exact negen jaar geleden online ter ere van ons tweejarig bestaan. Door bijna honderd (oud-)medewerkers is onze Grand Theft Auto Wiki inmiddels uitgegroeid tot meer dan 25.000 pagina's!

Echt super bedankt aan iedereen, zonder jullie was het nooit gelukt! Ik wens dus iedereen een super elfde GTAGames.nl verjaardag met vele achievements toe! static.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Van harte gefeliciteerd GTAGames.nl en met name Joriz en zijn crew die de website levend houden!

Wat mij is opgevallen sinds ik in 2008 lid ben, is dat iedereen hier elkaar respecteert. Wat ik een heel stuk minder vindt op andere fora.

Dit maakt het ook een succes, dus doorgaan!

Hopen op nog tientallen jaren :D

Groet

Dennis

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...