Jump to content
Joriz

Filmpje: Ode aan de wegen van Los Santos in GTA5!


Ferino Design heeft al weer een mooi Grand Theft Auto V filmpje gemaakt. In deze zogenoemde hyperlapse (bewegende timelapse) geeft Ferino Design een ode aan de wegen van Los Santos die we dankzij GTA5 en de vele races in GTA Online nu goed kennen. Dit filmpje ziet er echt weer kwijl mooi uit. Ik ben echt benieuwd hoe zijn filmpjes er uit gaan zien na 18 november, als GTA5 ook in volledige HD en met verbeterde graphics speelbaar is op de PlayStation 4 en Xbox One. static.gif

Ben je ook een leuk GTA5 nieuwtje tegengekomen of heb je een ander project wat je graag in het nieuws wilt zien? Laat het me dan weten. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Meer dan 80 uur teruggebracht tot een kleine 3 minuten, het is een investering. Ik kan altijd erg genieten van dit soort filmpjes, het is met recht een ode aan de wegen van GTA V geworden. Prachtige vergezichten en bijzondere details zorgen er voor dat ik zelf ook uren lang kan rondrijden. Ik kijk erg uit naar zijn filmpjes gemaakt met een PS4.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...