Jump to content

3L1077 VS ERRWINS VS TheDutchWesley - Stemmen t/m 12 november!


3L1077

Wie heeft de mooiste signature gemaakt?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft de mooiste signature gemaakt?

    • ERRWINS [img]http://abload.de/img/disneydyp1g.png[/img]
      5
    • TheDutchWesley [img]http://imagizer.imageshack.com/img904/3937/AXM80n.jpg[/img]
      3
    • 3L1077 [img]http://i.imgur.com/vheVjPs.png[/img]
      8


Recommended Posts

Erwin: Mooie nagedachte, maar voor mij is Disney een kleurige fantasie.

Wesley: Nogmaals, voor mij is Disney een kleurige fantasie. Gewoon een lekkere puinhoop vol vrolijke figuurtjes. Dit is Disney, hier gaat mijn stem naartoe :puh:

Eliott: Ik zie hierin niks wat voor mij met Disney te maken heeft. Misschien is het omdat ik alleen maar tekenfilms en stripboeken van Disney heb gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    12

  • TheDutchWesley

    7

  • ERRWINS

    3

  • Silverbyte

    2

3L1077: Lekker strak, goed op het onderwerp ingespeeld. Met afstand nummer één voor mij.

ERRWINS: Opzich ook best goed met het onderwerp omgegaan, maar het voelt niet als een geheel. Vooral Mickey Mouse staat er rechts, in mijn ogen, behoorlijk lelijk op. Hier kon je zeker meer uit halen.

TheDutchWesley: Leuk geprobeerd, maar het heet nog steeds het Graphics-forum. Past misschien bij het onderwerp, maar het grafische gaat voor mij toch voorop. En grafisch is dit... tjah

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Disney een leuk gekozen onderwerp, het ligt niet direct voor de hand op een GTA-forum en daarom is het misschien des te uitdagender. Jullie hebben alle drie voor een heel andere aanpak gekozen: ERRWINS met zijn 'klassieke' signatuire, TheDutchWesley met zijn collage van bekende figuren en 3L1077 die voor een pop-out signature gegaan is. Alle drie hebben ze zo hun charme wat mij betreft, maar mijn stem gaat naar ERRWINS, die verrast door geen Disney-figuur te gebruiken, maar Walt Disney zélf inzet. Goed bedacht. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met silverbyte eens, ik heb daarom ook gekozen voor ERWINNS.

De collage van dutch had wat verder uitgewerkt mogen worden, maar zoals reeds gezegd was dit een tijdelijk inzending die niet meer afgemaakt mocht worden.

De signature van elliot is leuk, maar hij oogt alsof deze niet af is, waarbij ik van mening ben (als ik naar zijn eerdere werk kijk) dat hier meer aan gedaan kon worden.

De signature van ERWINNS is de meest grafisch bewerkte signature hier, en dit was toch een grafische battle, toch ben ik van mening dat een kleurversie hier beter aan had gedaan. Dit omdat een B/W signature zeer moeilijk is qua diepte en focal(wat hier dus ook mist).

Alhoewel! leuke signatures van allemaal! netjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

3L1077 schrijft ook deze battle op zijn naam en verdient daarmee een punt voor de ranking. Gefeliciteerd!

Nog even een snelle huishoudelijke mededeling: eigenlijk is het de bedoeling dat je na het aflopen van de stemperiode zelf de uitslag doorgeeft aan iemand van het graphics-team voor een zo snel mogelijke afhandeling. Doe je dat niet, zullen wij het uiteindelijk zelf ook wel regelen, maar kan het wat langer duren in verband met drukte en/of privé. Wij zijn immers ook maar mensen. Denk hier volgende keer aan! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...