Jump to content
Joriz

Meer details over exclusieve content voor terugkerende spelers naar PS4, Xbox One and PC!


Sinds Grand Theft Auto V is aangekondigd voor PlayStation 4, Xbox One en PC zijn er veel vragen naar Rockstar Games gestuurd hoe het precies met de nieuwe versie zit en met exclusieve content. Rockstar Games heeft zojuist een uitgebreide toelichting online geplaatst wat de fans allemaal als beloning extra krijgen als je GTA5 al eerder op de PS3 of Xbox 360 hebt gespeeld. Hier is een mega lijst wat je als terugkerende speler allemaal extra krijgt:

gallery_1_5_85399.jpg

De

Dodo seaplane kan landen op het water!

Nieuwe Events & Rewards

In het spel zijn over de gehele wereld nieuwe events en beloning ten vinden. Door nieuwe uitdagingen kan je de angstaanjagende Imponte Duke O’Death vrijspelen of de klassieke Dodo watervliegtuig bemachtigen.

gallery_1_5_5343.jpg

De bijna onvernietigbare

Duke O'Death ziet er echt bruut uit!

Murder Mystery

Als Michael kan je het griezelig moordmysterie oplossen. Zorg dat je alle aanwijzingen hebt en het oplost en krijg ter beloning twee film noir filters in story mode voor je Snapmatic app om oude en griezelige misdaadfoto's te maken.

gallery_1_5_31029.jpg

Michael denkt blijkbaar dat hij in

L.A. Noire is beland!

Exclusieve Wapens: De Rail Gun & Hatchet

Terugkerende spelers krijgen ter beloning ook twee nieuwe wapens. De super krachtige en super snelle Rail Gun. Dit stukje militaire technologie kan je bemachtigen via Ammu-Nation en daarna natuurlijk ook op de schietbaan testen met nieuwe challenges. Daarnaast kan je er met het nieuwe Hatchet wapen er lekker op los hakken. Wie wil er nou niet met een hakbijl als psychopathische Trevor bij random 'bomen' de 'toppen' af hakken ...

gallery_1_5_21490.jpg

Dit wapen is echt te bruut en schiet dankzij de kracht van elektromagneten kogels super snel af!

Wildlife Photography Challenge

Er zijn nieuwe dieren te vinden rond Los Santos en Blaine County. Franklin krijgt van het toeristenbureau (VVV) de opdracht om al die dieren goed in beeld te brengen en een foto te schieten. Als je alle dieren op de foto hebt gezet speel je de speciale Kraken Sub vrij!



gallery_1_5_46977.jpg

De 'kraken' ziet er onschuldiger uit dat dat hij klinkt!

Stock Car Races

Win een reeks aan nieuwe Stock Car Races om unieke Muscle Cars vrij te spelen met logo's van de (fictieve GTA) bedrijven die Amerika zo fantastisch maken!

gallery_1_5_179379.jpg

Wordt eerste in de Stock Car Races om nieuwe wagens vrij te spelen!

Monkey Mosaics

Een mysterieuze graffitiartiest verspreid over de gehele stad aap-achtige pixel silhouetten. Vind ze allemaal en fotografeer je om nieuwe aapkostuums vrij te spelen en een speciale Go Go Monkey Blista te bemachtigen.

gallery_1_5_110152.jpg

Nieuwe voertuigen en meer ...

Beuk alles van de snelweg en alles er omheen. Rijdt met de nieuwe Cheval Marshall monster truck of neem een vlucht in de snellere en manoeuvreerbaardere Blimp.

Spelers die GTA Online al op de PlayStation 3 of Xbox 360 hebben gespeeld kunnen hun karakter overzetten naar de PlayStation 4, Xbox One of PC (Rockstar Social Club vereist)

Daarnaast zal er ook een hoop nieuw te ontdekken zijn voor zowel wederkerende als nieuwe spelers van de nieuwe next-gen GTA5. Zo zitten er nog meer nieuwe voertuigen in het spel verstopt en daarnaast zijn er nog veel meer updates voor in de toekomst gepland.

gallery_1_5_117592.jpg

Er zijn maar weinige dingen die deze monster truck tegenhoud

Iedereen die het spel reserveert (preorder) ontvangt ook nog eens GTA$1M ($500k voor Story Mode en $500k voor Grand Theft Auto Online). Aangezien Rockstar Games zoveel vragen binnen heeft gekregen hebben ze ook nog eens voor ons de meest gestelde vragen beantwoord:

What about the exclusive in-game content I originally received for purchasing the
PS3 or Xbox 360 Special Edition or Collectors Edition
last year? Will I be able to access that content on PS4, Xbox One or PC?

Yes, if you purchased the Special Edition or the Collector’s Edition last year, when you upgrade to one of the new systems, you will automatically have those items unlocked and accessible.
Those in-game bonuses
include the Stunt Plane Trials, Bonus Outfits and Tattoos, and the Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer all for Story Mode use; as well as the Custom Classic GTA Parent Characters and the high-end Khamelion electric car for GTA Online. Furthermore, if you missed out on your chance to buy a CE or SE the last time around, we will also make all of that content available for all players on PS4, Xbox One and PC to earn and acquire with in-game cash (original SE and CE owners will not have to spend any in-game cash to obtain them, they will automatically be accessible upon upgrade).

Can you only make the GTA Online character progress transfer once?

If I transfer my GTA Online character to the new systems, will I still be able to play with him/her on my PS3 or Xbox 360?

Yes, you will only be able to transfer your character once. After transferring your character to PS4, Xbox One or PC, you can continue playing with him/her on your PS3 or Xbox 360 but the progress you make while playing is not shared to the character you transferred to your new version.

Will PC players also receive the exclusive upgrade content like the Dodo and Dukes?

Yes indeed! The content detailed above will be available to returning players on all three new platforms.

Will any of these updates being made for the new systems be also made available for the previous generation of consoles?

The vastly enhanced graphics and many other gameplay updates on the new versions of Grand Theft Auto V are really only made possible by virtue of the powerful new hardware of the new consoles and PC. Some of the other updates such as the upgrade content detailed above are being designed exclusively as a reward for returning players so those will not be released on the previous versions; however do stay tuned for more updates to be made available for Grand Theft Auto Online across all platforms and we’ll have more information on that soon.

Will my created Jobs transfer over to the new systems?

Yes, any Jobs you’ve published in GTA Online using the Creator tool will transfer over so that you and others can continue playing them on the new platforms. Please be aware however that Leaderboards, Snapmatics, Playlists and bookmarks are unique to the console generation you made them on so those will not carry over. (GTAV photographers should get ready to take all-new high-res Snapmatics!)

Will 30-person GTA Online sessions include competitive modes such as Races and Deathmatches?

Yes, they will! GTA Online on the new systems will support 30 players not just in Free Roam but in competitive modes as well (unless of course the Job you’re playing has been designed to be set to a specifically lower player max). We look forward to seeing what unique matches the community can create for a vastly increased number of players.

De next-gen versie van GTA5 komt op 18 november 2014 uit voor PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas later uit op 27 januari 2015. De komende weken zal Rockstar Games nog meer bekend maken over de next-gen versie en nog meer vragen van de fans beantwoorden.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ze zijn wel erg gefocust op die consoles hea

Laat ze nou een met de specs voor de PC versie komen?! :ch:

Voor de rest, het ziet er wel grappig uit die extra's, maar volgens mij had Rockstar eerst nog wat andere dingen recht te zetten, zoals de heist

Daar hoor je ze niet meer over

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze zijn wel erg gefocust op die consoles hea

Laat ze nou een met de specs voor de PC versie komen?! :ch:

Voor de rest, het ziet er wel grappig uit die extra's, maar volgens mij had Rockstar eerst nog wat andere dingen recht te zetten, zoals de heist

Daar hoor je ze niet meer over

krijg ik ook de extra's? heb ps3 gehad en heb daarvoor een ander account dan ps4 en heb me socialclub al overgezet naar ps4 :)?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze zijn wel erg gefocust op die consoles hea

Laat ze nou een met de specs voor de PC versie komen?! :ch:

Voor de rest, het ziet er wel grappig uit die extra's, maar volgens mij had Rockstar eerst nog wat andere dingen recht te zetten, zoals de heist

Daar hoor je ze niet meer over

Inderdaad, waar blijven die heists!?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach ja gezeik blijft er altijd, het is natuurlijk niet zo leuk voor de mensen die geen PS4/ONE hebben of gaan kopen, ze missen wel wat nu. Maar aan de andere kant als GTA V- nextgen precies het zelfde zou zijn, zou er ook weer gezeik komen.

Altijd weer dat gezeur over die heists :7 Ik vraag me vooral af of de Dukes en Stallion alleen in deze vorm zullen komen, of ook met een standaardversie?

:7

qqa0q8.jpg

Bewerkt: door Dexist

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Altijd weer dat gezeur over die heists :7

Ik vraag me vooral af of de Dukes en Stallion alleen in deze vorm zullen komen, of ook met een standaardversie?

Nouja maak me er eigenlijk weinig druk om die heists in de vorm dat ik het spel anders saai vind :puh: Maar het is wel zo dat Rockstar het er al vóór de release erover had, vervolgens beloofde dat het tegen het einde van de lente uit zou worden gebracht en nu, ruim een jaar na de release zijn er nog geen online heists!

Verder geen problemen met GTA, maar ik snap dat mensen ontevreden zijn. Vind het zelf jammer, maar ontevreden nou ook weer niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En toch ga ik geen One kopen. Ff 400 euro neerleggen voor die paar extra's. Never.

volgens mij kost het spel ''maar'' 60 euro en geen 400, dat je een ps4 of xbox one nodig tja , maar dat heeft 0,0% met rockstar te maken

Ik bedoel ook geen 400 euro voor een spel mafketel, maar voor de console. Ga nou niet slim doen man.

En Rockstar heeft 100% te maken met de nieuwe console's want dan kunnen ze weer lekker geld binnen halen.

Waarschijnlijk een leuk dealtje gesloten met Microsoft en Sony om hun console's te steunen en spelers aan te trekken. Want gta V is een succesvol spel wat door miljoenen spelers word gespeeld. Laat gta V dood gaan voor de ps3/360 en ze gaan vanzelf naar de One en de PS4. En zo blijft de zakenwereld rollen in de game business. Maar het is wel genaaid voor de trouwe ps3/360 gamers die gta V een jaar lang trouw heeft gespeeld.

mafketel? slim doen? hun brengen dat spel gewoon uit op de nextgen consoles maar omdat jij het geld er niet voor heb ligt het allemaal weer aan rockstar?? en vind je het gek dat ze ps3 en xbox maar dood laten gaan, die dingen zijn OP de hardware die daar in zit , zit tegenwoordig al in een beetje goede smartphone (bewijs van spreke he voordat je weer opmerkingen gaat maken) en ja rockstar is een bedrijf wat niet voor de lol draait , ik zal het je 1 keer uitleggen voor niks gaat de zon op. dat bedrijf moet geld verdienen

en btw waarom zeg je 400 als je zelf al wel weet dat het spel 60 euro.??

Bewerkt: door bee1992

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou rockstar aanklagen,, ik wil gta online ook nog op mijn ps2 willen spelen, en gta 4 moet daar ook nog op komen, die ps2 ligt toch maar in de kast.... en meteen naaien ze mij er ook bij dat san andreas niet werkt op mijn ps one... en gta 4 moet ook nog op mijn psp kunnen draaien, bah bah stelletje naaiers bij rockstar...

Nieuwe console moet ook nieuwe extras krijgen, je moet blij zijn dat gta5 überhaupt nog op de ps3/360 is uitgebracht en dat ze gewacht hebben met het uitbrengen op de current gen...

Gta 4 kreeg ook alleen maar 2 betaalde updates, voor hetzelfde veld....gta 5 heeft er nu veel gratis gekregen.

Ps3 en 360 zijn nu eenmaal oud, je moet blij zijn dat er überhaupt nog naar omgekeken word..

Het lijken hier wel een stelletje kleine kinderen... met dat gezeur...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...