GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Joriz

Meer details over exclusieve content voor terugkerende spelers naar PS4, Xbox One and PC!

69 berichten in dit onderwerp

Ik hoop niet dat er medeforumers zijn die denken dat er bij R* niet een bepaalde strategie is m.b.t het uitbrengen van een game, een DLC, voor welke game console en op welk tijdstip/datum?

it's all about the money...money ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

En nog steeds zeuren hè ^^

Waarom brengen ze dan gratis DLC's volgens jou?

Wees bij dat ze die gratis DLC's maken. Wees blij dat ze GTA V nog voor de last-gen hebben gemaakt. Wees blij dat de current gen een verbeterde versie is dan de last-gen. Ik snap gewoon niet hoe een bedrijf het in jouw ogen dan wel goed kan doen. GTA 5 gratis op de markt brengen?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Op wie richt jij eigenlijk je pijlen... Gtavehiclefreak ? Toch niet op mij hoop ik..want dan begrijp je totaal niet waar ik het over heb en hoe ik over R* denk?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou zeg eens, hoe denk jij over Rockstar. Ik haal uit jouw tekst namelijk alleen dat je vindt dat bij R* alles om het geld draait, wat dus niet zo is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Waarom brengen ze dan gratis DLC's volgens jou?

Mhoa, ik kan die updates die ze uitbrengen nou niet bepaald DLC's noemen

Een paar voertuigen en een paar missies, als ze daar geld voor zouden vragen kunnen ze het snel vergeten :puh:

DLC is in mijn ogen meer zoiets als TLAD en TBOGT, nieuwe verhaallijn en nieuwe multiplayer

De heists zal je wel kunnen zien als DLC, maar die komen er simpelweg niet

Bewerkt: door RustyRustler89

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een paar voertuigen en een paar missies, als ze daar geld voor zouden vragen kunnen ze het snel vergeten :puh:

Menig ander gamebedrijf (voornamelijk in verband tot shooters) doen dit anders wel en komen er telkens mee weg.

Misschien zie je het niet als DLC, maar ondertussen heb je al een dikke 20 (+30?) voertuigen erbij gekregen, een hoop wapens en Online-missies. Allemaal gratis. Ik vind het wel leuk zo, het houdt de game per paar weken wat fris en trekt je terug naar de game om nog wat te spelen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze woorden zijn juist naar aanleiding van meerdere commentaren in dit topic dat "men" schijnbaar denkt dat R* dit allemaal maar "zomaar", voor niets en zonder een bepaalde strategie doet.... Met andere woorden: "voor niets gaat de zon op" en "voor wat hoort wat" ....dus LOGISCH dat er geld verdiend dient te worden!

Daarentegen wil ik ook niet gelijk zeggen dat ik het met alles eens bent hoe het e.e.a. tot stand komt of is gekomen...maar dat heeft o.a. te maken met persoonlijke voorkeuren en je (in dit geval R*) kunt het nu eenmaal niet voor iedereen het 100% naar zijn/haar zin maken!

Maar je kunt natuurlijk ook altijd ergens het negatieve uit proberen te halen of ergens wat achter zoeken?

Ps, exemplaar voor de PS4 is al door mij besteld/gepreorderd....o jee...weer een aantal euro's voor R*

Bewerkt: door sssjakie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Dat is het niet
Ohjazeker wel, een goed aanknopingspunt is zien waar dat helipad ligt. Exact dezelfde plek als in TBoGT. In Multiplayer op klaarlichte dag kun je de vergelijking pas echt goed maken. Waar het witte dak begint naast de helipad is in TBoGT het kamertje waar Frickie von Hardenburg en kornuiten een deal sluiten rondom de Buzzard. Het is 1 op 1 dezelfde boot. Alleen het opstapje waar Michael opklimt in Daddy's Little Girl is er aan vastgeknoopt :puh:

375px-Hardenburg%27syacht-TBOGT.jpg

Bewerkt: door Narukami

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dignity-GTAV-fullview.jpg

Dit is niet dezelfde boot.

Het is op een andere manier vormgegeven, hetgene uit V is een verdieping rijker en ook een stukje kleiner dan dat uit TBoGT. Ze delen dezelfde kleur en zijn beiden een jacht, maar daar stopt de vergelijking wel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.