Jump to content
Joriz

The Music of Grand Theft Auto V: Limited Edition Soundtrack komt naar CD en plaat in december!


gallery_1_5_3562.jpg

Rockstar Games komt toch met een nieuw verzamelobject voor GTA-fans. Helaas geen speciale editie van GTA5, maar een speciale gelimiteerde editie van de soundtrack van GTA5 die je los kan kopen. In samenwerking met Mass Appeal Records komt de muziek van Grand Theft auto V dus in gelimiteerde oplage uit op CD en plaat (vinyl).

‘The Music of Grand Theft Auto V’ limited edition collections bevat 59 nummers met originele muziek van A$AP Rocky, Tyler, The Creator, Twin Shadow, Wavves, Flying Lotus, Yeasayer en meer. De gelimiteerde oplage zal ook nog de muziek bevatten die Tangerine Dream, Woody Jackson, The Alchemist en Oh No speciaal voor het spel hebben gecompneerd. Er zullen slechts 5000 exemplaren van worden gemaakt en ze zullen vanaf 9 december verkrijgbaar zijn via de betere online en fysieke platenhandel. Het zal dus een prijzig maar oh zo mooi hebbedingetje zijn die niet voor niets net voor de kerst uitkomt. smile2.gif

gallery_1_5_72275.jpg

De platen versie zal in totaal zes fancy LP platen bevatten inclusief volledig kleurenboek en exclusieve lithografie in een bijpassende klassiek gestijlde doos. De CD verzameling bevat drie CD's inclusief een gouden GTA V USB stick, artwork en een poster.

Een prijskaartje is op dit moment nog niet bekend, maar je kunt er vanuit gaan dat er een mooi bedrag voor mag worden neergelegd. Gelukkig is het meeste van de soundtrack ook via Spotify en iTunes te luisteren.

Nog even ander goed nieuws om mee af te sluiten! Morgenavond zullen nieuwe details en info over next-gen GTA5 voor PlayStation 4 en Xbox One! Dit natuurlijk inclusief nieuwe filmpjes, interviews en screenshots! Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer informatie! static.gif

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heel mooi! Wel iets te duur! Wel vet dat er zo weinig komen!

Lees jij überhaupt wel?

Er staat toch echt dat de prijzen nog niet bekend zijn.

OT: Gaaf idee, alleen jammer dat de muziek van GTA 5 tot nu toe niet echt spannend is, en imo passen LP's niet in het plaatje, is meer iets voor LA Noire.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel mooi! Wel iets te duur! Wel vet dat er zo weinig komen!

Lees jij überhaupt wel?

Er staat toch echt dat de prijzen nog niet bekend zijn.

OT: Gaaf idee, alleen jammer dat de muziek van GTA 5 tot nu toe niet echt spannend is, en imo passen LP's niet in het plaatje, is meer iets voor LA Noire.

Hoe duur dit wordt, weet ik idd niet precies, maar ik weet ook wel dat dit echt niet goedkoop is ;)

Bewerkt: door KoningJesper

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klopt, de enige reden dat ik 'm ga downloaden (officieel of via mediamarkt link) is dat we hier in de stad helemaal geen cd of lp-platen winkel hebben. We hebben zelfs thuis nog een jukebox waar ik nog vanalles in kan stoppen.

Voor de rest vind ik het wel leuk dat R* deze exclusieve content levert tegen een waarschijnlijk hoge prijs, dat alleen mensen die wèl wat nog voor GTA V over hebben, zo iets exclusiefs kunnen krijgen die niet iedereen zo 1-2-3 zal kopen.

Bewerkt: door TheDutchWesley

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...