Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

The Music of Grand Theft Auto V: Limited Edition Soundtrack komt naar CD en plaat in december!

gallery_1_5_3562.jpg

Rockstar Games komt toch met een nieuw verzamelobject voor GTA-fans. Helaas geen speciale editie van GTA5, maar een speciale gelimiteerde editie van de soundtrack van GTA5 die je los kan kopen. In samenwerking met Mass Appeal Records komt de muziek van Grand Theft auto V dus in gelimiteerde oplage uit op CD en plaat (vinyl).

‘The Music of Grand Theft Auto V’ limited edition collections bevat 59 nummers met originele muziek van A$AP Rocky, Tyler, The Creator, Twin Shadow, Wavves, Flying Lotus, Yeasayer en meer. De gelimiteerde oplage zal ook nog de muziek bevatten die Tangerine Dream, Woody Jackson, The Alchemist en Oh No speciaal voor het spel hebben gecompneerd. Er zullen slechts 5000 exemplaren van worden gemaakt en ze zullen vanaf 9 december verkrijgbaar zijn via de betere online en fysieke platenhandel. Het zal dus een prijzig maar oh zo mooi hebbedingetje zijn die niet voor niets net voor de kerst uitkomt. smile2.gif

gallery_1_5_72275.jpg

De platen versie zal in totaal zes fancy LP platen bevatten inclusief volledig kleurenboek en exclusieve lithografie in een bijpassende klassiek gestijlde doos. De CD verzameling bevat drie CD's inclusief een gouden GTA V USB stick, artwork en een poster.

Een prijskaartje is op dit moment nog niet bekend, maar je kunt er vanuit gaan dat er een mooi bedrag voor mag worden neergelegd. Gelukkig is het meeste van de soundtrack ook via Spotify en iTunes te luisteren.

Nog even ander goed nieuws om mee af te sluiten! Morgenavond zullen nieuwe details en info over next-gen GTA5 voor PlayStation 4 en Xbox One! Dit natuurlijk inclusief nieuwe filmpjes, interviews en screenshots! Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer informatie! static.gif

Bron: Rockstar Games Newswire

GTAGames.nl

Recommended Posts

ERRWINS

Heel vet dat ze het ook op vinyl publiceren. Naar mijn mening geeft vinyl toch het beste geluid. :tu:

.PhoeniX.

Ik vind het toch mooi, dat er nieuwe muziek voor GTA V komt.

KoningJesper

Heel mooi! Wel iets te duur! Wel vet dat er zo weinig komen!

GolfG60

Lees jij überhaupt wel?

Er staat toch echt dat de prijzen nog niet bekend zijn.

OT: Gaaf idee, alleen jammer dat de muziek van GTA 5 tot nu toe niet echt spannend is, en imo passen LP's niet in het plaatje, is meer iets voor LA Noire.

KoningJesper

Lees jij überhaupt wel?

Er staat toch echt dat de prijzen nog niet bekend zijn.

OT: Gaaf idee, alleen jammer dat de muziek van GTA 5 tot nu toe niet echt spannend is, en imo passen LP's niet in het plaatje, is meer iets voor LA Noire.

Hoe duur dit wordt, weet ik idd niet precies, maar ik weet ook wel dat dit echt niet goedkoop is ;)

Edited by KoningJesper

TheDutchWesley

Zal binnenkort ook wel te downloaden zijn :puh:

Edited by Joriz

exmpletree

Zal binnenkort ook wel te downloaden zijn :puh:

uhh, de soundtrack is al een jaar lang digitaal te koop, dus ook al te downloaden natuurlijk xD

Edited by Joriz

KoningJesper

Dan is het hele speciale er af... Kan je t net zo goed op Spotify luisteren. ..

TheDutchWesley

Klopt, de enige reden dat ik 'm ga downloaden (officieel of via mediamarkt link) is dat we hier in de stad helemaal geen cd of lp-platen winkel hebben. We hebben zelfs thuis nog een jukebox waar ik nog vanalles in kan stoppen.

Voor de rest vind ik het wel leuk dat R* deze exclusieve content levert tegen een waarschijnlijk hoge prijs, dat alleen mensen die wèl wat nog voor GTA V over hebben, zo iets exclusiefs kunnen krijgen die niet iedereen zo 1-2-3 zal kopen.

Edited by TheDutchWesley

Dexist

Voor de echte verzamelaar een must have natuurlijk! Al ben ik bang dat diegene er flink wat moet voor neertellen.

Nyltje

Dit is toch wel vet gedaan. Leuk voor de collectors of mensen die van lp's houden. :puh:

FGras

Zal erg duur worden Rockstar kennende.