Jump to content

Froodooo vs ERRWINS vs TheDutchWesley vs 3L1077 - Stemmen tm 17 november!


Froodooo

Froodooo vs ERRWINS vs TheDutchWesley vs 3L1077  

  1. 1. Wie heeft de beste signature gemaakt?

    • Froodooo [img]http://i57.tinypic.com/2n7h1c5.png[/img]
      0
    • ERRWINS [img]http://abload.de/img/gtavjfskp.png[/img]
      2
    • TheDutchWesley [img]http://imagizer.imageshack.com/img633/4750/vw1o0e.jpg[/img]
      1
    • 3L1077 [img]http://i.imgur.com/MIvcHt8.png[/img]
      12


Recommended Posts

Stuk voor stuk mooie signatures! :tu:

Ik zal m'n mening wat toelichten per inzending:

Froodooo

Prima 'gangster’ sfeertje, doordat hij is wat donker is wordt dat effect versterkt. Helaas zijn de drie personen (ik neem aan Franklin, Michael en Trevor? :puh: ) en de tekst wat onduidelijk. De witte rand bovenaan stoort helaas best wel. Het effect wat je over Franklin (voorgrond) gedaan hebt vind ik wel wat hebben, iets mysterieus door de lichte blur. Netjes gedaan dus!

ERRWINS

Mooie rustgevende uitstraling en compositie! Ik herinner me dat je wat hebt met zonsondergangen dus dit was wel ergens te verwachten. Maar omdat het wel bij GTA V past is je doel wel behaalt lijkt me. De kleur van de tekst linksonder vind ik wel een beetje jammer. Blauw komt verder nergens terug. Een kleur die wel ergens anders terug kwam lijkt me beter passen. Persoonlijk zou ik voor een transparant witte opmaak kiezen.

TheDutchWesley

Veel beter dan je inzending bij de Disney-battle! :tu: Net als bij ERRWINS en mooie compositie en uitstraling. Ik denk dat je de tekst 'Coming this fall...' beter had kunnen centreren. Subtiele commercial touch wel :puh: Prima gedaan!

3L1077

Erg mooi gedaan! Wat ’summertime madness’ precies met GTA te maken heeft is me wel een raadsel, het past in ieder geval wel bij je inzending. Voor de rest vind ik de blur richting de achtergrond echt wat toevoegen. Daarnaast is de samensmelting van Trevor, de tekst en de achtergrond echt mooi gedaan! Voor mij de mooiste van de vier!

Mijn stem gaat dus naar 3L1077 :)

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Froodooo; erg leuk gedaan, die muur met de graffiti. Het creëert een aardige GTA sfeer, maar niet echt de sfeer die ik zoek bij GTA. Het komt wel in de buurt. Als ik aan GTA denk, denk ik altijd aan twee dingen: grof geweld en een mooi landschap. Helaas heeft deze signature beide niet. Overigens vind ik je render er een beetje opgeplakt. Deze zou je er nog eventueel in kunnen verwerken als je een aantal tutorials volgt. Je bent in ieder geval op de goede weg!

ERRWINS; een zeer mooie signature, maar voor mijn gevoel is er weinig aan gedaan qua design. De tekst (het font) past mooi bij de sig en het landschap creëert echt het GTA sfeertje voor mij. Ik zou de tekst, zoals eerder gezegd, wel in een andere (oranje?) kleur doen. Mooi gedaan.

TheDutchWesley; ook deze signature roept het GTA sfeertje bij mij op. Je signatures worden al een stuk beter en je moet lekker doorgaan met het volgen van tutorials. Je hebt overigens een goede verhouding gebruikt met het logo, de tekst en de sig zelf. Goed gedaan.

3L1077; Qua design veruit de beste signature. De sfeer doet mij echter niet echt denken aan GTA. Ik moet zeggen dat je een mooi effect hebt gemaakt waarbij de tekst goed tot zijn recht komt. De render lijkt nog wel een beetje opgeplakt te zijn, dus deze kan je misschien wat meer in de signature verwerken.

Het is een moeilijk besluit geweest: 3L1077 heeft de beste signature qua design, maar ERRWINS heeft het beste qua sfeer van GTA. Ik kies ditmaal voor de signature van ERRWINS. Deze oogt op het eerste gezicht wat beter, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk bij de beoordeling, na wat ik echt bij GTA 5 Next gen vind passen.

Froodoo: ik zie een muur, met voor mij onleesbare tekst. Daarbuiten zie ik een persoon op de voorgrond en 3 personen op de muur zelf. Voor mij is het niet duidelijk dat dit met gta 5 next gen te maken heeft

ERRWINS: Mooie foto, maar in GTA 5 Next Gen ziet het er toch wat mooier uit. Die Next-Gen exclusiviness miss ik hierin.

TheDutchWesley: Hetzelfde geld qua plaatje als bij Erwin, alleen de Next-Gen data klopt niet (de PC versie komt niet in de herfst)

3L1077: Net zoals Froodoo. Ik vind het niet veel met GTA5 Next-Gen te maken hebben op het eerste gezicht.

Mijn voorkeur gaat naar ERRWINS, omdat ik toch mooie landscapes verwacht bij GTA5 Next-Gen. Als Wesley de onderste zin goed had, vond ik die van hem beter. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk bij de beoordeling, na wat ik echt bij GTA 5 Next gen vind passen.

Froodoo: ik zie een muur, met voor mij onleesbare tekst. Daarbuiten zie ik een persoon op de voorgrond en 3 personen op de muur zelf. Voor mij is het niet duidelijk dat dit met gta 5 next gen te maken heeft

ERRWINS: Mooie foto, maar in GTA 5 Next Gen ziet het er toch wat mooier uit. Die Next-Gen exclusiviness miss ik hierin.

TheDutchWesley: Hetzelfde geld qua plaatje als bij Erwin, alleen de Next-Gen data klopt niet (de PC versie komt niet in de herfst) Als Wesley de onderste zin goed had, vond ik die van hem beter. :)

Dan klopt de hele informatie van rockstar niet, wat ten koste gaat van mijn perfecte afbeelding Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...