Jump to content
Joriz

IGN geeft exclusieve preview met nieuwe details en filmpjes van Next-Gen GTA5!


gallery_1_5_36545.jpg

IGN en enkele andere grotere gamewebsites hebben afgelopen week de next-gen versie van GTA5 al mogen testen en spelen. Vooral IGN heeft hierbij een hoop nieuwe informatie verzameld over wat de next-gen versie exact inhoudt. De preview gaat met name in op hoe mooi het er wel niet uit ziet en dat je het complete spel in next-gen ook in het nieuwe first person perspectief kan spelen. Daarnaast gaat het interview in op het 'gevecht' wat Rockstar Games had met de oude consoles en hoeveel moeite er in zat om alles op de PlayStation 3 en Xbox 360 werkende te krijgen. De PlayStation 4, Xbox One en PC bieden dus veel meer mogelijkheden.

Aangezien GTA5 nu een first person mode krijgt zijn er 3000 nieuwe animaties ontwikkeld. Maar zal de besturing nog ongeveer hetzelfde zijn. Aangezien first person compleet nieuw is voor Rockstar Games zullen details dus net iets anders te zien zijn zoals je altijd wat gewend in third person view. Als je nu bijvoorbeeld de ingame telefoon gebruikt zit hij gewoon letterlijk voor je neus en zie je het een hand vast houden.



De nieuwe first person trailer van GTA5!

Volgens Power Unlimited is de grote hoeveelheid extra rekenkracht ook terug te zien in GTA Online. Zo is het met de Content Creator mogelijk om dubbel zoveel objecten te plaatsen waarvan 150 nieuwe. Dat zal zeker voor nog mooiere zelfgemaakte races en deathmatches in GTA Online zorgen. Als we het artikel van Power Unlimited mogen geloven komen de heists er nu ook echt snel aan. puh2.gif

De next-gen versie van GTA5 komt op 18 november 2014 uit voor PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas later uit op 27 januari 2015. De komende dagen zullen er nog meer previews en info van uit IGN en andere media verschijnen. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer informatie van next-gen GTA5.

Bron: IGN (Nederlandse vertaling) en Power Unlimited

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Plus dat je wist wat je kocht, en dat ook gewoon gekregen hebt voor old gen.

Het is net als een abonnement nemen bij iets waarbij je Iets krijgt en dan boos worden als mensen die later abonnee worden iets anders krijgen.

Ja new gen heeft meer. Wil je dat hebben dan koop je het, vind je het dat geld niet waard of heb je dat geld niet. Jammer dan.

Rockstar is geen filantropische instelling of zo.

Als je al kijkt wat voor toevoegingen er afgelopen jaar bijgekomen zijn, en wat er nog bij gaat komen.... en dat vergelijkt met andere spellen.

Ja echt dan heb je echt geen waar voor je geld gekregen en alle recht om jaloers te zijn... oh wait.....

Bewerkt: door Wybo76

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met die first-person modus krijg ik een beetje het Far Cry-gevoel. Lekker scheuren in een auto, nu niet in de natuur wildernis maar de stadswildernis. Hoewel, GTA V heeft natuurlijk ook genoeg ruige gebieden. Erg tof!

+1

Je moet echter wel kunnen switchen en de keuze blijven houden tussen first en third person. Zouden ze deze keuze niet hebben ingebouwd dan had ik de game waarschijnlijk niet (al) gekocht.

Maar...mede door Far Cry 4, mede door GTA V voor de next gen, mede door Assassin's Creed Unity...koop ik straks een PS4

Gezien al het materiaal in dit topic, zal ik zeker geen spijt krijgen :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Al die features die nu in next-gen komen, maken mij niks uit. Heb in een ander topic wel gepost dat ik sommige dingen van next-gen wel op current-gen zou willen zien, maar goed Rockstar Games geeft al genoeg gratis, alle updates samen zouden bij bijvoorbeeld Activision wel een klein fortuin hebben gekost.

Wat sommige mensen niet begrijpen is dat dit gewoon niet kan op current-gen of old-gen (ligt er maar net aan hoe je het wil noemen). Er wordt heel simpel gedacht over First Person, maar denk is aan hoeveel details ze moeten toevoegen, de current-gen zit volgestampt met wat ze nog konden. Zelfs nu al zie je de wereld in GTA soms niet als je te hard rijdt.

Ik ben blij dat ze het zo hebben gedaan, ik wacht wel even voordat ik van de next-gen GTA kan genieten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben wat maandjes terug overgestapt van de xbox360 naar een PS4, toen ik ervaarde wat de PS4 te bieden had en de aankondiging van GTA5 naar next-gen 1maal daar was, heb ik GTA op de xbox360 express links laten liggen(met moeite) en meteen gepreordert. heb me toen op wat andere spellen gestort en wel steeds GTA geupdate op de xbox. Nu na het zien van diverse filmpjes en de toevoeging van de first person mode, pff kan ik niet wachten om GTA eindelijk weer te spelen.

Wat ziet het er ongelooflijk fantastisch uit(vond ik op de xbox360 ook al), en heb k het idee/gevoel dat GTA5 een compleet nieuwe ervaring/spel gaat worden voor mij, ik heb er zin in :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik wel een beetje mis tijdens de FPV in de auto's zijn de spiegels. Elke auto heeft dat en dat zou het veel aantrekkelijker maken om het echt altijd te gebruiken voor mij. Ik wil gewoon in een keer kunnen zien wat er naast en achter me gebeurt, net als wanneer ik echt auto rij.

(Ik weet dat ze er zijn, maar de linker spiegel zit achter de map, en de achteruitkijkspiegel zit buiten beeld. Of er is niks op zichtbaar, zoals als ze in het filmpje de airport oprijden. Ik zou ze dus echt net zo eenvoudig in een oogopslag willen kunnen zien als in mijn normale auto.)

Bewerkt: door Wybo76

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mogen we tegenwoordig ook onze mening al niet meer geven? Ik snap wel dat ze 'zeiken'. Next-gen zou beter moeten zijn omdat die versie betere graphics heeft. Maar nu krijgen ze extra's die geen zak met betere graphics te maken. Wat heeft een extra soort vis of een zappelin met een ander printje te maken met graphics? Ik snap dat ze het doen om te lokken maar old-gen voelt zich nu aan de kant geschoven en daar zijn wij het niet mee eens. :N

Je mening uiten is een, het overal onderkalken met klachten is twee.

De zeppelin en dat soort dingen zouden prima in de vorige generatie kunnen, alleen ze moeten mensen lokken zoals je zelf al zegt.

Maar echt aan de kant geschoven, nee, toch niet?

PS3/X360 versie kunnen eigenlijk niet veel minder dan de PS4/XBO/PC versie, het is wat meer basis qua wapens en wagens.

Wat minder functies maar de game opzicht presteert nog steeds meer dan prima, en zal voorlopig er ook niet uitgaan dus wat is nou echt het probleem?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heerlijke trailer. Of ik veel gebruik ga maken van de first-person modus is voor mij nog maar een vraag (nooit een voorliefde voor gehad), maar het lijkt me in ieder geval voor sommige gevallen/missies een waardevolle toevoeging. Wat betreft de details is het spel weer heerlijk enkele niveautjes opgeschroefd, top! Gaan we beleven in januari. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar ze konden makkelijk de First Person al gebruiken bij de PS3/Xbox 360.

en jij weet dit omdat?

ik denk dat veel mensen gewoon nog steeds niet begrijpen dat gta 5 op de last gen consoles een uitgeklede versie is van gta 5 om dat het tegen de LIMIET aanzit , het is gewoon klaar dat soort dingen kunnen ze gewoon NIET er in voegen om dat alle rekenkracht gpu geheugen een weet ik wat allemaal al gebruikt is , wanneer gaan mensen dat eens snappen.

gta 5 op de current gen consoles is hoe rockstar het gewild heeft (denk ik) maar om toch maar wat extra geld te verdienen hebben ze een uitgeklede versie uitgebracht voor de ps3 en xbox360.

en mensen moeten niet altijd zo zeiken , ik vind dat gta 5 op de ps3 (x360 geen ervaring mee) er super mooi uit ziet (met in me achterhoofd dat het op een console draait van voor de oorlog) al die gratis updates , noem nog maar eens een bedrijf die dat doet.

rockstar had makkelijk 5 euro per update kunnen vragen maar dat hebben ze niet gedaan

mogen we tegenwoordig ook onze mening al niet meer geven? Ik snap wel dat ze 'zeiken'. Next-gen zou beter moeten zijn omdat die versie betere graphics heeft. Maar nu krijgen ze extra's die geen zak met betere graphics te maken. Wat heeft een extra soort vis of een zappelin met een ander printje te maken met graphics? Ik snap dat ze het doen om te lokken maar old-gen voelt zich nu aan de kant geschoven en daar zijn wij het niet mee eens. :N

Denk dat je eens grondig je geschiedenis moet leren :) Voor de oorlog? Ofwel bedoel je de dagelijkse oorlog die op de wereld plaatsneemt, want in 1914-1918 of 1940-1945 waren er nog geen consoles :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...