Jump to content
Joriz

Nieuwe Next-Gen GTA5 Screenshots online!


Gisteren gaf IGN een super mooie preview over next-gen GTA5 en de daarbij behorende nieuwe First Person optie die in de next-gen versie van Grand Theft Auto V beschikbaar komt. Inmiddels hebben we beschikking gekregen over 24 nieuwe screenshots die nogmaals aantonen hoe mooie de next-gen versie van GTA5 is.

med_gallery_1_164_42635.jpg

med_gallery_1_164_23924.jpg

med_gallery_1_164_769660.jpg

med_gallery_1_164_243164.jpg

Daarnaast heb ik maar liefst 315 screencaps (afbeeldingen uit filmpjes) uit de Grand Theft auto V: First Person Experience Trailer online gezet. Door elk beeldje goed te bestuderen zie je pas echt hoeveel extra detail de next-gen versie van Grand Theft Auto V versie heeft! Hierbij een kleine selectie:

med_gallery_1_166_237809.jpg

med_gallery_1_166_117811.jpg

med_gallery_1_166_106937.jpg

Mocht je wat nieuws aan details hebben gevonden of een andere veranderde/nieuwe functie hebben gespot voeg het dan als reactie toe op dit nieuwsbericht! Applaus.gif

De next-gen versie van GTA5 komt op 18 november 2014 uit voor PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas later uit op 27 januari 2015. De komende dagen zullen er nog meer previews en info vanuit IGN en andere media verschijnen. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer informatie van next-gen GTA5!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dus, wat ik hier opmerk:

-Uiteraard de kofferbak.

-Welk voertuig staat hier vanachter? Geen Fusilade of Furore GT... lijkt een nieuw voertuig? En wat verderop ook? (Oow en een barstje in de iFruit)

med_gallery_1_164_243164.jpg

-Huntley Sport in normaal verkeer, dus de Special Vehicles zullen ook gewoon spawnen, awesome!

-Imponte Dukes (niet enkel de Duke O' Death) aanwezig.

-Verkeer lijkt wat dichter/frequenter?

Snelle analyse.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus, wat ik hier opmerk:

-Uiteraard de kofferbak.

-Welk voertuig staat hier vanachter? Geen Fusilade of Furore GT... lijkt een nieuw voertuig? En wat verderop ook? (Oow en een barstje in de iFruit)

med_gallery_1_164_243164.jpg

Bedoel je het voertuig wat in de dichtstbijzijnde rijbaan staat helemaal achteraan met de neus deze kant op?

Dat is volgens mij een Dewbauchee Exemplar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...