Jump to content

GTA V: PS4 vs. PS3 [VIDEO]


Haa98

Recommended Posts

The Next-Gen vs. the Old-Gen

Ik heb net een video gevonden van R* zelf uiteraard.

De PS3 versie wordt getoond en dan overlapt door de PS4 versie en je ziet inderdaad een heel groot verschil. Er zijn ook een aantal nieuwe (water)dieren die tijdens de trailer voorbijkomen zoals roggen, dolfijnen, tropische vissen, enz... (let maar is op)

Enjoy :)

http://www.youtube.com/watch?v=xoD2uNSLdZE

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit! Over twee weken zit deze game sowieso in mijn PlayStation 4. Ik ga dan voor de gein ook weer eens de PlayStation 3 versie spelen maar waarschijnlijk speelt die dan al niet lekker meer weg. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ok ziet er wel mooi uit, maar om nu meteen een ps4 aan te schaffen en dan GTA5 weer te kopen nee dus.

Het zijn niet alleen de graphics die een upgrade krijgen, er zitten ook vele extra's in de next-gen.

allemaal wel leuk en aardig die extra's, maar als je geen werk hebt dan heb je ook geen geld om een ps4 met GTA5 te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ok ziet er wel mooi uit, maar om nu meteen een ps4 aan te schaffen en dan GTA5 weer te kopen nee dus.

Het zijn niet alleen de graphics die een upgrade krijgen, er zitten ook vele extra's in de next-gen.

allemaal wel leuk en aardig die extra's, maar als je geen werk hebt dan heb je ook geen geld om een ps4 met GTA5 te kopen.

ik heb ook geen werk en toch krijg ik het uiteindelijk bij elkaar. Wat is je punt?
Link to comment
Delen op andere websites

Danger jij bent 14 en ik 29. is een verschil tussen bij ouders wonen zoals jij doet waarschijnlijk en op je eigen wonen zoals ik doe. ik heb elke maand mijn vaste lasten van mijn hypotheek en verzekeringen en dan moet ik eten kopen en drinken. de rekeningen voor electra, gas en water tellen ook nog mee. denk je dat iemand die nog maar 70% van zijn laatste verdiende loon een ps4 kan kopen na die kosten die eraf gaan?

oh ja en dit is geen aanval op jou hoor danger. alleen je moet weten hoe het bij mij zit

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...