Jump to content
Joriz

IGN: "30 Spelers GTA Online is gekkenhuis!"


med_gallery_1_164_539363.jpg

GTA Online is ook vanuit first person speelbaar!

De nieuwe informatie over next-gen Grand Theft Auto V blijft maar binnenkomen. Dinsdag werd bekend, dankzij een super mooie trailer, dat de next-gen versie een compleet nieuwe First Person View optie gaat bevatten. Daarnaast waren er gisteren vele nieuwe screenshots online gezet en hebben we een vergelijking tussen de PS3 en PS4 versie van GTA5 kunnen bekijken.

Ryan Mccaffrey van IGN heeft de kans gehad om afgelopen week GTA Online al twee uur lang te spelen op de PlayStation 4. De opvallendste puntjes uit het artikel op IGN heb ik bij deze even samengevat. Zoals de meeste denk al wisten is het op next-gen (PlayStation 4, Xbox One en PC) dus mogelijk om Grand Theft Auto Online dus met 30 spelers te spelen. Volgens Ryan Mccaffrey hadden ze een missie gespeeld die vergelijkbaar was aan een Breaking Bad aflevering. Met een team van maar liefst 14 man moesten ze een Journey camper van een bende op motorfietsen terwijl de camper langzaam naar zijn bestemming reed.

Dankzij de extra rekenkracht heeft next-gen GTAV dus een first person mode. Als host in GTA Online is het dus nu mogelijk aan te geven of iedereen alles in first person mode ziet (of in third person of vrije keuze). De Sandy Shores Race hebben ze zo met maar liefst 30 spelers gedaan op Sanchez crossmotoren terwijl iedereen dus alles vanuit first person view zag. Helaas bleek Ryan nog slechter in racen te zijn dan ik. Hij werd maar liefst 21ste van de 30 racers. puh2.gif

med_gallery_1_166_105559.jpg

Zo dus crossen door Blaine County maar dan met 30 man!

Het is dus mogelijk je karakter van de vorige consoles naar je nieuwe console te importeren. Hierbij krijgt je karakter veel meer detail. Daarnaast schijnt het nu mogelijk te zijn als je een karakter voor GTA Online aanmaakt om nu veel meer in te stellen hoe je poppetje er in het spel uitziet.

Natuurlijk vroeg Ryan ook nog wanneer de heists naar GTA Online komen. Je raadt het al. Rockstar zei "soon". Ondanks dat er helaas nog steeds geen heists zijn lijken vele opties in GTA Online dus ook te zijn verbeterd en uitgebreid. Power Unlimited gaf al eerder deze week aan dat het met de Content Creator nu mogelijk is om dubbel zoveel objecten te plaatsen waarvan 150 nieuwe. Dat zal zeker voor nog mooiere zelfgemaakte races en deathmatches in GTA Online zorgen. Mijn verwachting is dus dat alles in GTA Online op next-gen consoles ook vernieuwd en verbeterd is!

De next-gen versie van GTA5 komt op 18 november 2014 uit voor PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas later uit op 27 januari 2015. De komende dagen zullen er nog meer previews en info vanuit de media verschijnen. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer informatie van next-gen GTA5! Applaus.gif

Bron: IGN

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als host in GTA Online is het dus nu mogelijk aan te geven of iedereen alles in first person mode ziet (of in third person of vrije keuze).

Dit is een goede optie, en was ook gelijk een van de eerste vragen die ik had.

Iemand in third person view heeft een grotere kijkhoek dan iemand in first person view, en heeft dus (onbewust) een groot voordeel.

Maar gelukkig heeft R* dit al opgelost :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

30 man klinkt voor mij altijd apart. Zou op zich goed kunnen. Bij battlefield 2 ging 16 voor compactheid, 32 voor de goede mix, en 64 voor fullscale battles. Soms had je op sommige servers zelfs 128 players op bepaalde grote maps zitten. Wanneer dit in een systeem is gebouwd met waarin het qua gameplay en server kan, is het echt enorm mooi. Vooral als je de radar uitzet, kan je nagaan hoe mooi dan een 64 battle kan zijn (over de hele GTA 5 map heen).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, ziet er echt mooi uit. Alle nieuwtjes m.b.t. GTA V op de next-gen, zorgt ervoor dat ik toch ga twijfelen om hem te kopen. Dit zou ik in eerste instantie niet doen aangezien ik het spel op de Playstation 3 al heb uitgespeeld. Ik zal toch nog maar eventjes nadenken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is echt allemaal heel vet. Maar ik heb al gta V voor de 360 en zolang mensen daar nog online blijven en er updates blijven komen blijf ik op de 360. De xbox 360 is nog niet dood. En Rockstar zegt zelf, je kan je statistieken, character en je level uploaden naar je nieuwe console dus voor mij heeft het absoluut geen haast. Dan maar misschien over een jaar een nieuwe console als gta Online voor de 360 dood is en iedereen bij de nieuwe gen zit. Gta 6 gaat denk ik ook voor de nieuwe console's komen dus ooit zal ik er wel een moeten aanschaffen. Maar nu nog niet. Al klinkt het allemaal heel vet wat Rockstar allemaal voor de nextgen heeft.

Echt mijn complimenten aan Rockstar over deze veranderingen. Maar ik hoop ook dat mensen op de PS3/360 er iets van te zien krijgen bij een update.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nice. 30 man is veel. Helaas betekend dat ook 25 kleuters met andere woorden 25 mensen die anderen steeds afknallen :-(

Ja daar heb jij gelijk in ,

daar ben ik ook bang voor en dat maakt het spel straks wel kapot ,

dan is de LOL er ook snel af en dan rij je allen rond bij Vriends of crew alleen.

Ps ik zoek straks wel vrienden voor op de ps 4 :) die GTA V spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...