Jump to content

The Crew


Froodooo

Recommended Posts

The Crew

Ontwikkelaar: Ivory Tower

Uitgever: Ubisoft

Genre: Multiplayer Racing

Platforms: PlayStation 4

Aantal spelers: 1-8

Release: 02-12-2014

Demo: Béta van 07-11 tot en met 10-11

Website: http://thecrew-game.ubi.com/

In The Crew krijgt de speler een grote online racewereld voorgeschoteld in de vorm van de Verenigde Staten. Hierin kan de speler over vele duizenden kilometers asfalt scheuren, maar is het ook mogelijk om offroad aan de slag te gaan.

Het doel van de game is om een naam voor jezelf op te bouwen en daarmee het uiteindelijk op te nemen tegen 510s, een gang die illegale street racers in de omgeving van Detroit organiseert.

In de game kan er geraced worden, maar is het ook mogelijk om met een groep vrienden zelf een Crew te vormen en daarmee bijvoorbeeld een waardetransport auto uit te schakelen. De speler krijgt daarbij veel mogelijkheden om zijn wagenpark aan te passen aan de verschillende omstandigheden.

Bron: Gamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel ben ik bezig met de closed bèta van The Crew, die dit weekend beschikbaar is. Ik heb de proloog nu doorlopen, en blijkbaar heeft men er bij Ubisoft voor gekozen om daarna de game pas echt volledig te installeren. Doordat iedereen dat nu echter probeert te doen, gaat dit ongelofelijk langzaam (in de orde van maximaal tien procent per uur). Daar is duidelijk niet goed (genoeg) over nagedacht. Lekker hoor, Ubisoft!

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel heeft zich gisteren helemaal geïnstalleerd na 5 uur........

Dan ben ik dus niet de enige die er last van heeft. Zag op internet ook al discussie over de installatieduur (bijvoorbeeld hier). Jammer dat dit gewoon niet goed geregeld is. Wat Ubisoft nu wel zou sieren, is als ze de bèta met één of twee dagen verlengen, om iedereen de tijd te geven genoeg tijd aan de game te kunnen besteden.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een hele mooie spel, maar ik vind het wel genaaid dat het niet voor de PS3 is en, wel voor de Xbox 360.

Ik had al van dit spel gehoord en ik ben sinds NFS Underground 2 niet meer zo enthousiast geweest over een racing game. En wat Bountyskull al aangeeft, vind ik echt zwaar kut. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het rijden valt me zwaar tegen, en dat voor een racegame. Het is totaal niet realistisch en het voelt niet als racen of rijden, wat dat betreft kun je veel beter Forza Horizon 2 spelen (maarjah, Xbox-only) als je een racegame zoekt. Ben je op zoek naar een enigszins realistische racegame in een open wereld? Dan raad ik je dit niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd weet ik niet of The Crew erop mikte om een realistische racing-game te worden. Volgens mij is alles wat meer in de stijl van Need for Speed (Underground, Most Wanted), en dus meer gericht op de casual markt. Inderdaad, hou je van realisme in race-games, dan ben je bij The Crew aan het verkeerde adres.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, alles... Het soort game (realistisch of wat meer casual) staat natuurlijk al wel vast. Wat er nog kan veranderen voor de release begin volgende maand zijn bugfixes en updates die de stabiliteit van de game ten goede komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...