Jump to content

Project CARS


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    6

  • Thundercover

    4

  • LionOfHolland

    3

  • MovieGamer

    3

Qua simulatie voelt Project Cars tot nu toe echt top. Het geeft zoveel meer voldoening om een goed rondje in een Formula A-auto af te leggen dan in bijvoorbeeld F1 2014. Daarnaast ziet het er prachtig uit (ik draai het op high). Minpuntjes zijn de onoverzichtelijke menu's en de AI.

Is dit btw echt een circuit racer of zitten er ook wel off road en steden in?

Er zijn twee 'circuits' die meer rally-stages in een stad zijn, maar verder is het puur circuit racing.

Leuk spel, echt waar. Alleen lijkt deze mij zo veel moeilijker dan Forza, de enige racegame die ik echt kapot heb gespeeld. Ik voelde me zo'n pro, maar dat stelt blijkbaar niet veel voor op Project Cars :7

Project Cars is ook meer bedoeld als simulatie dan arcade (waar Forza volgens mij tot behoort?). De leercurve is dus wat steiler, waarmee het volledig onder de knie krijgen van de game ook veel meer voldoening geef.

Ik ben al eventjes een echte PC-gamer, maar deze game heeft mijn interesse wel gewekt. Ik koop normaal niet echt meer games, op de PS4, maar iets in mij zegt me dat je een racegame niet op de PC speelt... Op welke console spelen jullie, en wat raden jullie me aan?

Een racegame niet op de PC? iRacing, zoek dat dan maar op. Een echte racegame speel je met een stuurtje + pedalen.

Of een racegame per se op een pc of juist een console moet spelen, weet ik niet. Wel is het zo dat je een sim zoals deze met een stuur en pedalen hoort te spelen. Zelf doe ik dat op de pc waar al veel goede sims op uit zijn gekomen die nog steeds door grote communities worden gespeeld, zoals iRacing, rFactor, Race07 en naar wat ik begrepen heb ook Assetto Corsa straks (nog niet in verdiept). Voor de consoles zijn er eigenlijk nooit echte sims uitgebracht bij mijn weten; het is veel meer arcade, gericht op het grote publiek. Door Project Cars op de consoles uit te brengen wordt er geprobeerd om ook de simulaties bij het grote publiek aan de man te brengen. Ik ben benieuwd of dat lukt of dat het met een controller niet te doen is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...

Voor een only race game vind ik het wel een erg grafisch mooi programma.

Wel erg jammer dat er geen help voor het spel is, je moet werkelijk alles zelf uitzoeken op b.v. http://www.projectcarsgame.com/

Om die reden heb ik een database geschreven met zoveel mogelijk over alle auto's (en meer)

Het programma is geschreven voor Windows en Macintosh gebruikers.

Ben je benieuwd? bezoek dan mijn Facebook pagina.

>>> Door Visser23: Linkje verwijderd i.v.m. promotie.<<<

Hier heb je een voorbeeld video hoe het er uit ziet.

Kan je mijn werk waarderen? laat dan eens een berichtje achter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...