Jump to content

[Online: TH] FAQ


ERRWINS

Recommended Posts

gtaonlinefaq74x3w.png

Technische problemen:

1. Q: Ik heb opeens heel veel geld gekregen van onbekenden in GTA: Online. Wat moet ik ermee doen?

Wanneer je heel veel geld hebt gekregen van een willekeurige speler, kun je een verzoek bij Rockstar Games indienen om het te laten verwijderen. Dit heeft geen effect op je 'Good Sport' reputatie. Wanneer je de naam weet van de speler die je het geld gaf, dien je deze te rapporteren via het pauze menu.

2. Q: GTA: Online geeft de 'Cloud server unavailable' weer. Wat moet ik nu doen?

Wanneer je deze melding ontvangt, dien je de DNS instellingen te veranderen van je console. In het bijgesloten filmpje wordt er uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat. Wanneer je eenmaal bij de instellingen bent, dien je de eerste regel te wijzigen in: 8.8.8.8. en de tweede regel in: 8.8.4.4..

3. Q: De GTA: Online sessie stroomt in een keer leeg en ik blijf als enige over. Dit gebeurt af en toe. Hoe kan dit?

Dit is een probleem waar veel spelers last van hebben. Wanneer je dit overkomt, helpt het vaak door even naar Singleplayer te gaan en vervolgens weer Online te gaan. Wanneer dit niet helpt, raad ik je aan om je DNS instellingen te veranderen, zie hierboven, updates te checken en/of je console resetten.

4. Q: Ik zie voorwerpen in een GTA: Online sessie die er niet horen. Hoe kan dit?

Wanneer je voorwerpen tegenkomt op plekken waar deze niet te horen staan, ben je in aanmerking gekomen met een modder. Een modder is iemand die mods (modificaties) maakt voor een spel. GTA: Online is hier heel gevoelig voor aangezien je wordt 'besmet' wanneer je een sessie deelt met een modder. Vaak wordt het probleem verhopen door even offline te gaan en daarna online weer op te zoeken. Ook is het verstandig om het probleem te melden bij Rockstar door een verzoek in te dienen.

5. Q: Wanneer ik GTA: Online vanuit het laadscherm wil laden, loopt het spel regelmatig vast. Hoe kan dit?

Er zijn nog enige problemen waar Rockstar momenteel hard mee aan het werk is om het op te lossen. Wanneer je spel niet vanuit het laadscherm laadt, raad ik je aan om als eerst je singleplayer te laden en vanuit daar je GTA: Online te laden.

6. Q: Ik wilde een playlist joinen, maar ik krijg de hele tijd de meldingen: ''Player is not longer in session'' en ''The session is full.''

Het is wellict een (nog) onbekende probleem en mede daarom heeft Rockstar er nog geen fout melding voor gemaakt. Volledige informatie over dit probleem kun je hier lezen.

7. Q: Ik krijg het vermoeden dat ik last heb van mods van anderen, hoe kan ik dit ongedaan maken?

Wanneer je in aanraking bent geweest met een mod, zul je dit meenemen naar elke sessie waar je binnen komt en zo kun je ook andere mensen er mee 'besmetten'. De oplossing voor dit probleem is vrij simpel. Je dient je cache even te wissen door naar je systeeminstellingen te gaan van je console. Hiermee wordt de mod gewist en is de besmetting weg.

8. Q: Ik krijg allemaal vreemde objecten in mijn garage die mijn voertuigen vernielen en objecten die er simpelweg niet horen. Hoe kan ik verhelpen?

Waarschijnlijk ben je (onbewust) in aanmerking geweest met een hacker en heeft hij dit bij je gedaan. Je kunt proberen je cache te legen, zoals hierboven aangegeven staat, en daarnaast is het geen overbodige luxe om Rockstar te contacteren door middel van een verzoek. Zij kunnen er in ieder geval voor zorgen dat de objecten weg gaan.

9. Q: Mijn 'save data' kan niet worden geladen terwijl ik GTA Online probeer op te starten. Hoe kan ik dit verhelpen?

Dit komt alleen voor wanneer het spel je GTA Online karakter niet kan laden. Echter wordt dit vaak vanzelf opgelost. Mocht dit zich na 4 uur nog steeds voor doen, volg dat de volgende stappen om je cache te legen (NIET je save data):

  • On Xbox 360: Leeg je system cache, houdt daarna LB + RB in terwijl je de game laadt.
  • On PS3: Leeg je game data (NIET je save data) van je PS3 Game Data Utility in de PS3 XMB (systeem menu). Houdt daarna L1 + R1 indrukte terwijl je de game laadt.

Let op: Dit reset ook je overige instellingen van het spel dus dit zou je weer opnieuw moeten instellen.

Gameplay vragen:

1. Q: Bij de '4th of July: Independence day' update kon je vuurwerk kopen. Blijven de items die ik heb gekocht permanent of zijn ze maar tijdelijk?

Alle items die je hebt gekocht die bij de Independence day update zullen permanent in je bezit blijven, op het vuurwerk na. De 'Firework Launcher' zal uit Ammunation verwijderd worden waardoor je het niet meer kunt kopen, evenals het ammo voor de 'launcher'. De ammo die je al hebt gekocht, zal blijven bestaan totdat je alles hebt opgemaakt. Daarna krijg je geen kans meer op nog ammo te kopen voor de 'Firework Launcher'.

2. Q: Wanneer ik een race doe, zie ik dat andere spelers sneller weg zijn dan ik. Hoe kan dit?

Dat kan komen omdat zij gebruik maken van de Turbo Start. De Turbo Start kun je activeren door pas gas te geven wanneer er 'GO' staat. Dit betekent dat je je gaspedaal niet mag aanraken voor en tijdens de countdown. Wanneer je de Turbo Start hebt geactiveerd, merk je dat je scherm voor een seconde oranje wordt en dat je voertuig met een gang vooruit schiet.

3. Q: Ik ben aan het sparen voor een huis met leuke voertuigen. Hoe kan ik het snelst geld verdienen?

Er zijn missies in GTA: Online waardoor je heel snel geld kunt verdienen, helaas zijn de meeste missies vanaf level 70 of hoger. Hieronder vind je een lijstje met missies met daarbij hun verdiensten en level.

[table=header]Naam missie|Opdrachtgever|Level

Base Invaders|Ron/Trevor|27

Crystal clear out|Ron/Trevor|28

Crank up the volume|Ron/Trevor|30

Check out Time|Martin|35

Coveted|Martin|36

Teaser Trailer|Lester|40

The los Santos Connection|Martin|40

Stick Up the Stickup Crew|Martin|40

Mixed Up with Coke|Martin|45

Extradition|Martin|50

Bust Out|Lester|55

Sinking Feeling|Lester|55

Show Me the Monet|Martin|55

Landing Gear|Ron/Trevor|55

Satellite Communications|Trevor|60

Hack and Dash|Lester|60

American Exports|Lester|65

On Maneuvers|Lester|65

Chemical Extractions|Lester|65

Method in the Madness|Ron/Trevor|65

Judging the Jury|Martin|65

Stocks and Scares|Lester|70

Chopper Tail|Trevor|70

Defender|Martin|70

Docks to Stock|Lester|70

Docks to Stock II|Lester|75

Rooftop Rumble|Martin|75

Trash Talk|Martin|81[/table]

RP en verdiensten variëren.

4. Q: Ik wil graag een auto verkopen in Lost Santos Customs maar het bedrijf geeft aan dat ze geen auto's meer nodig zijn.

Je kunt 1x per ingame dag (48 minuten) een auto verkopen, ongeacht de prijs. Dit heeft Rockstar zo ingesteld om 'money farming' tegen te gaan.

5. Q: Ik wil graag een lijkwagen (Romero Hearse) tot mijn beschikking krijgen maar ik kan het niet vinden. Waar kan ik een exemplaar vinden?

De Romero Hearse is in GTA: Online gekomen dankzij een glitch die in eerde versies beschikbaar was, het is inmiddels verholpen maar toch bestaat er een manier om aan deze unieke wagen te komen. Wanneer je je in een sessie bevindt met iemand die een lijkwagen tot zijn beschikking heeft, dan spawnt hij vaak op deze locatie. Je kunt de kans vergroten wanneer je samen met de betreffende persoon heen rijdt in een lijkwagen.

6. Q: Ik vind mijn appartement met een garage voor 10 voertuigen niet meer leuk en wil graag een appartement met een garage waar maar 6 voertuigen in kunnen. Behouden de Rockstar servers mijn overige 4 voertuigen?

Ja, deze zullen in je bezit blijven. Door je mechanic te bellen, kun je in deze auto's rijden en ze zijn ook beschikbaar voor races.

7. Q: Ik krijg geen missies meer door via de telefoon. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit wel weer gebeurt?

Het kan zijn dat je op een bepaald level komt en ermee geconfronteerd wordt dat je geen missie aanbod meer krijgt. Het kan zijn dat alle missies al beschikbaar bij je zijn of dat er een kleine fout is opgetreden. Om het systeem weer te 'activeren', raad ik je aan om via het pauze menu zelf een missie naar keuze te starten. Vaak herstelt het systeem zich dan weer en kun je weer missies accepteren van je opdrachtgevers.

8. Q: Hoe kan ik aan een Merryweather Mesa komen?

Wanneer je een Mesa van Merryweather wilt bemachtigen, dan dien je Merryweather op iemand af te sturen door het bellen op je telefoon. Wanneer je dit hebt gedaan, zal Merryweather achter de persoon aankomen met een Mesa. Zorg ervoor dat je in de buurt bent van de aanval zodat je een Mesa kunt bemachtigen.

9. Q: Mijn auto is ontploft en nu ben ik bang dat ik hem kwijt ben. Hoe kan ik het terug krijgen?

Wanneer je een auto online aanschaft, zal er automatisch een tracker en een verzekering op zitten. Die laatste optie is heel belangrijk wanneer je je auto's wilt behouden. Als iemand jouw auto opblaast, dan draait de schuldige op voor de kosten en kun je Mors Mutual Insurance bellen om je wagen te laten herstellen. Zodra deze is herstelt, krijg je een marker op je map zodat je weet waar je het op kunt halen. Echter, wanneer je je auto zelf vernietigt, draai je zelf voor de kosten op. Deze kosten zijn uiteraard hoger wanneer het gaat om een dure auto.

10. Q: Wanneer ik een kogelvrij vest aanschaf, zie ik het continu over mijn kleding heen. Kan ik dit onzichtbaar maken maar zonder dat de functie verdwijnt?

Jazeker, deze optie kun je vinden in je interactie menu. Zodra je in dit menu bent, kies je Inventory en dan Body Armor. Zorg ervoor dat de optie Auto Show Armor op Off staat. Daarna dien je op vierkantje (PS3) of X (XBOX) te drukken zodat het direct verdwijnt.

11. Q: Ik heb een bus gekocht maar ik wil er graag vanaf. Hoe kan ik deze verkopen?

Normaal gesproken zou je je auto kunnen verkopen bij Los Santos Customs (LSC) maar helaas hoort de bus bij Pegasus, die ook handelt in luchtvoertuigen en boten, en kun je daarom deze niet verkopen. Items die je bij Pegasus hebt gekocht kunnen helaas (nog) niet verkocht worden. Hetzelfde geldt voor de Elegy aangezien je die gratis kunt verkrijgen. Beide voertuigen zijn wel verwisselbaar maar je krijgt er geen geld voor terug.

12. Q: Wanneer ik mijn Mechanic bel, zegt hij steeds dat hij niet kan en dat ik hem later terug kan bellen. Waarom kan hij niet komen?

Wanneer je de Mechanic belt, die je op een plek te staan die voor hem beschikbaar is om te komen. Wanneer je op het vliegveld staat, zal hij niet in staat zijn om je voertuig te brengen. Ook moet je erop letten dat je niet in de buurt bent van je huidige voertuig of garage. Wanneer dit wel het geval is, zal hij dienst gaan weigeren.

13. Q: Ik probeer grote schansen te maken in de Creator maar ik krijg het niet voor elkaar. Ook zit ik vaak tegen het limiet van het aantal te gebruiken items. Hoe kan ik dit het beste doen?

Er zijn een filmpjes op YouTube die je laten zien hoe je het beste zo'n schans kunt maken. Deze video's staan in de spoiler:

14. Q: Wat zijn de verschillen tussen de Bati en de BatiRR?

Je zou denken dat de BatiRR sneller zou moeten zijn maar helaas is dit niet waar. Het enige verschil tussen deze twee motoren is slechts het uiterlijk.

15. Q: Ik heb per ongeluk mijn auto-aim uitgezet alleen weet ik niet meer hoe ik dat gedaan heb. Hoe krijg ik dit weer aan?

Je kunt het weer aanzetten door naar het Interaction menu te gaan en te zoeken naar Friend Attack Priority. Zorg ervoor dat deze op Standard staat. In de spoiler staat nog een andere manier om dit probleem op te lossen:

16. Q: Wat is precies een Impromtu Race?

Een Impromtu Race is een race die beschikbaar komt wanneer je in de buurt bent van een andere speler in de sessie. Wanneer je het activeert, kun je een bestemming kiezen waar je naar toe wilt racen. Zodra de bestemming is gekozen, wordt er naar de bestemming geracet. Het is eigenlijk een onmiddellijke race.

17. Q: Ik heb het limiet van 100 snapmatics bereikt maar ik wil ze behouden. Hoe kan ik dit het beste doen?

Wanneer de snapmatic vol zit, kun je het URL van je snapmatic opslaan. Deze URL zal niet vergaan omdat deze blijft bestaan op de Rockstar servers. Wanneer je dat hebt gedaan, kun je ingame via het pauze menu bij Gallery je foto's wissen zodat je weer mooie snapmatics kunt maken.

18. Q: Waar kan ik de Non-Contact Mode vinden voor een race?

Zoals je wellicht weet, zijn er verschillende race types: Standard, GTA race en Rally race. Tussen deze opties is Non-Contact toegevoegd.

19. Q: Op YouTube zie ik regelmatig een brandblusser voorbij komen. Waar kan ik deze vinden?

Helaas zijn dat modificaties (mods) en zit de brandblusser niet in het spel. Niet in GTA: Online en niet in de singleplayer.

20. Q: Wanneer ik rond rij, zou ik graag de blauwe cirkels van de missies uit willen schakelen. Kan dit?

Helaas, dit is niet mogelijk. Zolang je er erover heen rijdt, is er niets aan de hand.

21. Q: Kan ik de telefoontjes voor opdrachten uitschakelen?

Helaas, dit is niet mogelijk. Je kunt de telefoontjes wel wegdrukken wanneer je ze niet wilt opnemen.

22. Q: Ik kan geen wapen selecteren, hoe kan dit?

Het kan zijn dat je nog in 'Passive Mode' staat. Deze modus laat het niet toe om je wapens te gebruiken. Ga naar je interactie menu om dit te deactiveren.

23. Q: Worden er ook crate drops georganiseerd in een invite-only sessie?

De crate-drops (vanaf rank 13) gebeuren alleen in een invite-only sessie wanneer er minimaal 4 spelers actief zijn in de sessie.

24. Q: Ik wordt ineens teruggezet naar rank 1 en ik ben al mijn geld en huizen kwijt. Hoe kan dit?

Dit is een kleine bug die Rockstar nog niet heeft opgelost. Door simpel een verzoek naar Rockstar te sturen, kun je je gegevens weer terug krijgen.

25. Q: Ik heb net een leuke foto gemaakt maar hoe krijg ik er nu tekst in, zoals ik dat op internet al zo vaak zie?

In het in-game menu kun je 'Gallery' selecteren waarbij je al je snapmatics krijgt te zien. Selecteer de foto dat je wilt bewerkten en druk dan op 'Add meme text'.

26. Q: Ik kan mijn auto niet meer tunen/verkopen, hoe kan dit?

De kans is aanwezig dat je een bom hebt gekocht, wanneer je dit hebt gedaan, worden alle tuning opties en daarmee ook de verkoop optie voor de auto geblokkeerd totdat je de bom hebt laten ontploffen. Daarna kun je Mors Mutal Insurance opbellen om je auto weer terug te halen en verder te gaan tunen of verkopen.

27. Q: Ik heb net een dure auto gekocht en ik wil graag dat de deuren op slot gaan, hoe moet dit?

Hou 'Select' (PS3) of 'Back' (Xbox 360) eventjes in tot er een menuutje in je beeld komt. Door op het pijltje naar beneden te drukken kan je scrollen. Scroll naar 'Vehicle Acces' en zet die op (bijvoorbeeld) 'Passengers'. Als je hem op 'passengers' zet kunnen mensen alleen als passagier instappen en niet in je auto rijden. Wanneer je het op 'no-one' zet, kan niemand je auto in en is het alleen toegankelijk voor jou.

28. Q: Ik heb zojuist een Shark Card gekocht maar hoe kan ik deze innen?

Het geld dat je hebt gekocht kun je innen via de Maze Bank website. Ga met je in-game mobiel naar het internet en klik daar op de categorie 'Money & Services'. Hier vind je de Maze Bank website. Eenmaal op de website van de bank, klik je op Deposit en kies je daar het bedrag van je Shark Card.

29. Q: Ik wil graag in de garage spawnen, hoe doe ik dat?

Helaas is dit niet meer mogelijk, al staat de optie nog wil als kiesbaar in het menu. Wanneer je het selecteert, zul je zien dat je in je appartement zult spawnen.

30. Q: Mijn voertuigen wijken ineens uit naar links, hoe kan ik dit verhelpen?

Het kan zijn dat je de 'motion sensor' aan hebt staan, hiermee kun je je voertuigen besturen door je controller te bewegen. Dit kun je uitzetten in het pauze menu onder het kopje van Online.

31. Q: Er is ineens een behoorlijk bedrag van mijn account verdwenen, hoe kan dit?

Rockstar is er (nog) mee bezig om al het geld, wat hackers hebben gecreëerd, te laten verdwijnen. Onbewust kun je slachtoffer zijn geworden van een hacker die je geld gaf, dit is dan weer weggehaald. Mocht je er zeker van zijn dat dit niet het geval is, dan kun je een verzoek naar Rockstar sturen.

32. Q: Ik wil graag mijn garage los verkopen, kan dit?

Helaas is dit niet mogelijk, je kunt je garage wel inruilen op een ander huis/garage maar los verkopen zodat je er geld voor krijgt is niet mogelijk.

33. Q: Ik kreeg een bounty terwijl ik alleen in een sessie zat, hoe is dit mogelijk?

Wanneer je een auto steelt van een NPC (non playable character), bestaat er een kans dat hij/zij een bounty op je hoofd zet omdat hij/zij boos is dat je zijn/haar auto hebt gestolen.

34. Q: Is het mogelijk om een tracker en insurance op een gestolen auto te zetten?

Ja, dit is mogelijk alleen wel bij de goedkopere klasse. Super, sports en sports classics zijn hier van uitgesloten.

35. Q: Ik heb geen missies op de map, hoe kan dit?

Het kan zijn dat het spel geen verbinding heeft gemaakt met het internet, een simpele reboot van je console is vaak de oplossing. Mocht dit niet werken, dan kun je je DNS instellingen wijzigen waardoor het wel werkt. DNS eerste regel: 8.8.8. DNS tweede regel: 8.8.4.4.

36. Q: Enkele spelers worden oranje of rood op de HUD weergegeven, zelf ben ik wit. Wat betekent dit?

Wanneer een speler oranje is, betekent dit dat de speler veel andere spelers en/of NPC's heeft vermoord. Zijn 'mental state' is dan rijzende. Wanneer deze rood is, heeft het zijn hoogtepunt bereikt en kun je bonussen krijgen zodra je deze speler vermoord.

37. Q: Ik wil mijn vrienden een berichtje sturen, wat is de beste optie?

Open het menu van je telefoon (met pijltje omhoog) en navigeer naar contacts en dan naar de persoon in kwestie. Nu heb je de optie om een berichtje te verzenden! Je moet hiervoor wel op de zelfde server zijn als je vrienden. Wanneer je een toetsenbord aansluit op je console, kun je gemakkelijk en snel een berichtje typen.

Als de persoon in kwestie zich niet in dezelfde server bevind, kun je hem bellen voor $10.

38. Q: Ik vraag mij af wat die nummers (1-5, 4-3, 2-5, etc.) te betekenen hebben bij races en dergelijke. Kan iemand mij dit uitleggen?

Die cijfers zijn de win-kansen bij het gokken.

Bij elke race bijvoorbeeld kan je een bedrag inzetten op een speler, als deze speler wint krijg jij geld terug.

Staat er bijvoorbeeld 1/5 dan krijg je je ingezette geld terug + een vijfde deel daarvan. Je zet 1000 in en je krijgt uiteindelijk 1200 terug(winst van 200)

Staat er bijvoorbeeld 4/3 dan heb je een winst van 1.33 x je inzet. zet je 1000 in dan krijg je dus in totaal 2333 terug. (winst van 1333)

39. Q: Vanaf wanneer kan ik Merryweather bereiken en welke diensten hebben zij in hun assortiment?

Vanaf rank 12 en na een aantal missies van Trevor zul je Merryweather in je contact lijst kunnen vinden, je kan, op dat moment, dan ammunitie laten bezorgen. De andere functies speel je vrij op bepaalde ranks:

  • 20 kan je Merryweather vragen om airsupport, met een helikopter.
  • 25 kan je Merryweather een boot laten brengen, die je dan vervolgens zelf mag gebruiken.
  • 30 kan je Merryweather bellen om een helikopter te krijgen.
  • 35 kan je Merryweather agenten naar een bepaalde plek toe sturen om te vechten.
  • 50 kan je een airstrike laten uitvoeren.

40. Q: In publieke sessies word ik steeds neergeschoten, dit vind ik zeer irritant. Is er een manier waarop ik rustig kan spelen?

Uiteraard is er een manier waar je zonder problemen kunt spelen. Er bestaan sessies genaamd 'solo' en 'invite'. Solo is een sessie waar je alleen kunt spelen en niemand je kan joinen. Invite is sessie waar je ook alleen bent maar waar je wel mensen voor uit kunt nodigen, denk aan crew leden en/of vrienden. Je kunt de sessies aanmaken via de singleplayer. Ga naar het menu > Online > Play GTA Online > Invite only session/solo session.

41. Q: Ik ben de wapens van de 'Independece Day' update wel kwijt, wat moet ik nu doen om ze terug te krijgen?

Als je ze had gekocht en bent kwijtgeraakt, dan kan je het beste even een ticket naar Rockstar sturen. Zij kunnen er dan waarschijnlijk voor zorgen dat je ze weer terugkrijgt. Als je ze niet hebt gekocht, dan zijn de wapens inderdaad weg.

De Firework Launcher daarintegen verdween uit je wapenwiel, maar als je hem had gekocht dan blijft ie (onzichtbaar) in je inventory.

Als er weer een evenement komt waar vuurwerk gebruikt word (bijv. Oud & Nieuw) dan word ie weer geactiveerd door Rockstar en kan je hem weer gebruiken met 1 gratis magazijn. Hetzelfde geld voor het normale vuurwerk. ;)

42. Q: Is het mogelijk om een taxi te gebruiken?

In GTA V kan je een taxi aanhouden door rechter pijltje indrukken om te fluiten.

Wat je ook kan doen, en wat nieuw is tegenover GTA IV, is een taxi bellen.

Dit doe je door:

1. Contactlijst telefoon

2. Op vierkantje drukken

3. Dit nummer draaien: 323-555-5555

4. Nogmaals op vierkantje drukken.

43. Q: Mijn karakter houdt steeds zijn helm op. Hoe kan ik deze afzetten?

In je 'Interaction Menu' heb je een sectie 'Inventory'. Deze dien je aan te klikken. Hier zul je een optie vinden om je helm en eventuele zonnebril af te zetten, en natuurlijk weer op te zetten.

44. Q: Er kan niemand bij mij als passagier in auto stappen. Hoe kan dit?

In je 'Interaction Menu' heb je een sectie 'Vehicle Acces'. Hier heb je verschillende opties voor je voertuig. Wanneer je het op 'Everyone' zet, kan iedereen instappen maar ook besturen. Wanneer je het op 'Passengers' zet, kunnen spelers alleen instappen als passagiers.

45. Q: Ik hoor iedereen in mijn headset, maar dat wil ik niet meer. Hoe kan ik dit verhelpen?

In je 'Interaction Menu' heb je een sectie 'Voice Chat'. Hier heb je verschillende opties voor het geluid dat je ontvangt. Wanneer je het op 'Everyone' zet, kan iedereen je aanspreken via de headset. Wanneer je het op 'Friends/Crew' zet, kunnen alleen je vrienden en crew met je communiceren.

Social Club vragen:

1. Q: Ik wil graag een afbeelding van het internet gebruiken als Crew Embleem maar dit lukt niet. Hoe kan dit?

Helaas heeft Rockstar het niet mogelijk gemaakt om afbeeldingen te uploaden als Crew Embleem. Je zult zelf creatief aan de gang moeten gaan met de creator die Rockstar beschikbaar heeft gesteld.

2. Q: Mijn Crew Rank in GTA: Online loopt niet synchroon met mijn Crew Rank op Social Club. Hoe kan dit?

Dit is waarschijnlijk een foutje van Rockstar en dit zul je dan ook even aan Rockstar moeten melden door een verzoek in te dienen. Ik raad je aan om de rank in GTA: Online als leidend te beschouwen.

3. Q: Wat zijn nu precies de voordelen van een lidmaatschap in een crew?

Een crew is handig wanneer je mensen wilt leren kennen. Ook kun je samen met leden van het forum of vrienden een crew aanmaken zodat je altijd iemand hebt om mee te spelen. Daarnaast levert het extra Reputation Points (RP) op wanneer je samen met je crew online bent en samen dingen onderneemt.

4. Q: Ik wil graag wisselen van crew, hoe kan ik dit doen?

Je kunt in totaal lid zijn van vijf crews, geheel naar eigen keuze. Door hier te klikken kun je je crews beheren. Dat betekent joinen, actief stellen en verwijderen. Zoals je misschien weet, kun je maar 1 actieve crew hebben waar je punten mee opbouwt. Kies de crew waar je het meest mee speelt als actieve crew.

Een linkje naar onze forumcrew.

5. Q: Waar kan ik mijn gemaakte snapmatics bekijken?

De gemaate foto's komen terecht in de 'Gallery' die te aanschouwen is in het pauze menu. Echter kun je pas snapmatics maken wanneer je een Social Club account hebt. Wanneer je dit hebt aangemaakt, worden daar alle snapmatics opgeslagen en kun je ze er tevens bekijken.

Schrijffouten en eventuele foute antwoorden zijn voorbehouden. Wordt geüpdatet wanneer er zich een nieuw probleem voordoet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    8

  • Tommie59

    7

  • nolms

    4

  • Piano

    4

Dit is heel erg handig. Dank je wel!

Misschien nog een vraag antwoord over solo en invite only als je last hebt van mensen die je steeds overhoop schieten. Dat je dan rustiger je gang kunt gaan.

Die zal ik direct even toevoegen! :)

EDIT: Staat erbij!

Bedankt voor de reacties :tu:

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer handige lijst! Scheelt erg veel speurwerk door verschillende topics :) kutgw :tu:

Bij deze vraag

Q: Vanaf wanneer kan ik Merryweather bereiken en welke diensten hebben zij in hun assortiment?

moet ook nog bij dat je eerst de online missies van Trevor moet hebben gedaan, voordat je Merryweather vrij kan spelen.

Edit:

Misschien is het ook nog handig om bij de vragen een link naar het desbetreffende topic, als deze er is, te plaatsen? Zo kan, als iemand er nog problemen mee heeft, hij/zij nog meer informatie er over lezen en/of discussiëren.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...