Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V: Officiële PlayStation 4 en Xbox One Lancerings Trailer


Met slechts een week te gaan tot de lancering van next-gen Grand Theft Auto V op 18 november voor PlayStation 4 en Xbox One is het vandaag tijd voor een super mooie nieuwe officiële lanceringstrailer.

De komende dagen zullen er ook nog nieuwe reclame's voor Grand Theft Auto V op televisie zijn.

Het nummer Let's Go All The Way achter de trailer is van Sly Fox en is een van de nieuwe nummers die aan de next-gen versie van GTA5 is toegevoegd. Het nummer zal waarschijnlijk te horen zijn op Los Santos Rock Radio.

Mensen die het spel van te voren reserveren krijgen wel één miljoen GTA$ waarvan $500k voor Story Mode en $500k voor Grand Theft Auto Online. Daarnaast krijgen terugkerende fans die eerder de PlayStation 3 of Xbox 360 versie hebben gespeeld vele extra's waaronder voertuigen en extra missies.

med_gallery_1_167_394640.jpg

med_gallery_1_167_495222.jpg

med_gallery_1_167_79443.jpg

Lees en bekijk ook:

De next-gen versie van GTA5 komt op 18 november 2014 uit voor PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas later uit op 27 januari 2015. We zullen ook de komende dagen blijven doorgaan met het posten van nieuwe informatie en media. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer informatie van next-gen GTA5!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op zich geen slechte trailer, maar zo het spel al eens gespeeld te hebben, krijg ik meer het gevoel dat het een beetje een verplichte trailer is, eerder dan eentje die aanzet om te spelen/kopen. Maar dat is maar hoe ik deze ervaar.

+1

Verder ook geen spectaculaire trailer. Ben wel blij dat we er bijna zijn :koffie:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kijk dit vond ik tijdens bekijken van de trailer.

Ik zag dat er neon licht onder de lowrider zit.

Dus nu kan je waarschijnlijk neon licht onder je auto customize

post-6762-0-06276200-1415639851_thumb.jpg

Het indd nu wel aardig bevestigd ja, in vergelijking met de vorige screenshots, brace yourself ricers coming in 1 week

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik krijg er echt zo veel zin in. Je moet de trailer echt steeds stilzetten om nieuwe details te zien. Zoals nieuwe hondenrassen en inderdaad ook de neon die hier boven werd genoemd.

Ik denk dat we de eerste dagen dat we de next-gen versie spelen veel details zullen spotten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wist niet dat gameplay trailers amper een minuut duren, maar als jij het zegt

De drie minuten lange gameplay trailer van de next-gen versie van GTA5 is hier te vinden: http://www.gtaforum.nl/topic/133037-ign-geeft-exclusieve-preview-met-nieuwe-details-en-filmpjes-van-next-gen-gta5/

De officiële gameplay trailers van Rockstar Games duren meestal niet zo lang. Maar na de release zal er zeker genoeg materiaal van de fans komen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...