Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V: Officiële PlayStation 4 en Xbox One Lancerings Trailer


Met slechts een week te gaan tot de lancering van next-gen Grand Theft Auto V op 18 november voor PlayStation 4 en Xbox One is het vandaag tijd voor een super mooie nieuwe officiële lanceringstrailer.

De komende dagen zullen er ook nog nieuwe reclame's voor Grand Theft Auto V op televisie zijn.

Het nummer Let's Go All The Way achter de trailer is van Sly Fox en is een van de nieuwe nummers die aan de next-gen versie van GTA5 is toegevoegd. Het nummer zal waarschijnlijk te horen zijn op Los Santos Rock Radio.

Mensen die het spel van te voren reserveren krijgen wel één miljoen GTA$ waarvan $500k voor Story Mode en $500k voor Grand Theft Auto Online. Daarnaast krijgen terugkerende fans die eerder de PlayStation 3 of Xbox 360 versie hebben gespeeld vele extra's waaronder voertuigen en extra missies.

med_gallery_1_167_394640.jpg

med_gallery_1_167_495222.jpg

med_gallery_1_167_79443.jpg

Lees en bekijk ook:

De next-gen versie van GTA5 komt op 18 november 2014 uit voor PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas later uit op 27 januari 2015. We zullen ook de komende dagen blijven doorgaan met het posten van nieuwe informatie en media. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer informatie van next-gen GTA5!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Met al de trailers die tot nu toe zijn uitgebracht begint het z'n waarde enigermate te verliezen, maar het blijft leuk om naar te kijken. Iedere trailer heeft toch z'n eigen sfeertje. Deze is vooral aardig omdat de grafische vooruitgang ten opzichte van eerdere trailers én het spel zoals het nu is duidelijk naar voren komt. Voornamelijk de close-up shots van de auto in het begin en het wapen rond de 44 seconden zijn een kleine verademing.

Een leuke trailer, maar er is maar één moment waarbij een geweer in beeld is. Het lijkt meer op een game waarbij je door een omgeving kan lopen (SimsCity achtig) dan game voor met actie. Zonde!

Mwah, ben ik het niet met je eens. Hoewel er inderdaad een relatief gebrek aan schietgeweld is, straalt het totaalplaatje wel zeker de actie uit die bij GTA past. Een vergelijking met SimCity vind ik sowieso niet op z'n plaats, dat is een heel andere hoek.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kijk de trailer terug en kijk bij 0:29 seconde op de grond voor de persoon die er loopt. Ratten dieren die we nog niet eerder hebben gezien.

Even goed zoeken hoor. Ik heb 173 screencaps van de trailer gemaakt dus ik denk dat je dit beeld bedoelt:

med_gallery_1_167_551272.jpg

Ik heb het idee dat ik eerder ratten ben tegen gekomen of ben ik nu in de war met Red Dead Redemption?

Echt mooi hoe de depth of field (Scherptediepte) nu een mooie rol speelt in GTA5. Lijkt net of je ogen echt ergens op focussen, maar ook dat dingen in de verte door smog en mist minder goed zichtbaar zijn, al dan wel met veel meer details als voorheen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een leuke trailer, maar er is maar één moment waarbij een geweer in beeld is. Het lijkt meer op een game waarbij je door een omgeving kan lopen (SimsCity achtig) dan game voor met actie. Zonde!

WAT?!?!?!

hoe kan jij moderator zijn op een GTA forum als jij gta 5 meer op een simcity game vind lijken??

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een leuke trailer, maar er is maar één moment waarbij een geweer in beeld is. Het lijkt meer op een game waarbij je door een omgeving kan lopen (SimsCity achtig) dan game voor met actie. Zonde!

WAT?!?!?!

hoe kan jij moderator zijn op een GTA forum als jij gta 5 meer op een simcity game vind lijken??

Het gaat, denk ik, meer om deze trailer dan de game op zich :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hoe kan jij moderator zijn op een GTA forum als jij gta 5 meer op een simcity game vind lijken??

Ik denk dat Visser23 verwijst naar het depth of view effect wat hevig in Sim City wordt gebruikt. Hierdoor ziet alles in de nieuwste Sim City een beetje miniatuur als Madurodam uit, maar heb je dus ook dat sommige dingen scherper zijn dan andere net als of je met je ogen ergens op focust.

In de next-gen GTA5 versie lijkt het dat ze ook veel meer van dit effect gebruik maken al dan wel op een andere manier. In de onderstaande afbeelding is duidelijk te zien dat sommige delen een soft focus hebben door depth of field effecten:

med_gallery_1_167_394640.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...