Jump to content
Joriz

GTAV Pre-Download nu beschikbaar voor Xbox One!


gallery_1_5_16816.jpg

Crypteq is al op 10% met downloaden van GTA5 voor Xbox One

Sinds gisteravond is het mogelijk de digitale versie van Grand Theft Auto V te pre-downloaden vanuit de Xbox Store. Dit betekent dat je het maar liefst 42,44 GB grote spel van te voren kan downloaden en dan op 18 november direct 's nachts kan gaan spelen.

De digitale pre-download kost maar liefst € 69,99, waardoor hij eigenlijk als fysiek exemplaar in vele winkels makkelijk een tientje goedkoper verkrijgbaar is.

De digitale download van de PlayStation 4 versie van Grand Theft Auto V is ook voor €69,99 reserveerbaar via de PlayStation Store, alleen nog niet pre-downloadbaar. Waarschijnlijk wordt het vooruit downloaden van de PlayStation 4 versie ook binnen enkele dagen geactiveerd. Ook de PlayStation 4 versie is als fysiek spel in vele gamewinkels goedkoper reserveerbaar.

Mensen die het spel van te voren reserveren via winkel of online krijgen tevens als preorder bonus één miljoen GTA$ waarvan $500k voor Story Mode en $500k voor Grand Theft Auto Online. Daarnaast krijgen terugkerende fans die eerder de PlayStation 3 of Xbox 360 versie hebben gespeeld allemaal mooie extra's in next-gen GTA5. Waaronder de angstaanjagende Imponte Duke O’Death, het Dodo watervliegtuig, een super krachtige en super snelle Rail Gun, een griezelig moordmysterie die Michael op kan lossen en diverse andere challenges.

Tevens is het mogelijk je GTA Online personage en al je eigen jobs te importeren via Social Club van je Xbox 360 of PlayStation 3 naar je Xbox One, PlayStation 4 of PC.

gallery_1_5_21490.jpg

Het Rail Gun wapen is echt bruut en schiet dankzij de kracht van elektromagneten kogels super snel af!

De next-gen versie van GTA5 komt op 18 november 2014 uit voor PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas later uit op 27 januari 2015. De komende dagen zullen er nog meer details volgen over de next-gen versie. Ga jij ook Next-Gen GTA5 kopen en doe je dat in een winkel of via een digitale download?

Dank voor de foto aan: Crypteq

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb er bij GTA V voor gekozen om de disc versie te nemen. Het is namelijk zo dat als je een keer niet verbonden bent met Xbox LIVE je de gedownloade games niet kunt spelen. Althans dit is bij mij het geval.

Het lijkt me zonde om GTA niet te kunnen spelen wanneer ik een keer geen XBL heb. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

misschien loop ik achter, maar zoals ik gisteren al vermelde in de chat.

Kan je het spel pas spelen op 18-11-14 om 06:01 Nederlandse tijd.

Dit omdat hij wereldwijd word vrijgegeven om 12:01am EST

(kan inmiddels gewijzigd zijn)

desalniettemin ga ik toch voor mn fysieke exemplaar die ik ook bij bol.com pre-orderd heb. die paar uurtjes langer kan ik ook nog wel wachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan je het spel pas spelen op 18-11-14 om 06:01 Nederlandse tijd.

Dit omdat hij wereldwijd word vrijgegeven om 12:01am EST

Waar heb je dit gevonden? Bij de PlayStation wordt het gewoon per regio vrijgespelen en kan je het gewoon 's nachts als het goed is al spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap niet dat de digitale maar liefst een tientje duurder is dan dan een fysiek exemplaar , terwijl een cd meer kost lijkt mij.

Ik heb iig gewoon bij bol.com een fysiek exemplaar besteld

Klopt, maar 70 euro is een soort van advies prijs, plus Sony en Microsoft verdienen ook een graantje mee.

Met nog een nadeel, je kan het achteraf niet verkopen, je zou haast gek zijn om de downloadbare versie te kopen ipv. de fysieke versie.

Maar ik heb ook een fysiek exemplaar besteld voor de PS4, voor 52 euro, bijna 20 euro goedkoper dan de downloadbare versie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan je het spel pas spelen op 18-11-14 om 06:01 Nederlandse tijd.

Dit omdat hij wereldwijd word vrijgegeven om 12:01am EST

Waar heb je dit gevonden? Bij de PlayStation wordt het gewoon per regio vrijgespelen en kan je het gewoon 's nachts als het goed is al spelen.

Dat klopt. De laatste COD was in Amerika al uit, terwijl ik nog iemand een foto zag plaatsen op Facebook met een timer dat hij hem vanaf 00:00 kon spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb er bij GTA V voor gekozen om de disc versie te nemen. Het is namelijk zo dat als je een keer niet verbonden bent met Xbox LIVE je de gedownloade games niet kunt spelen. Althans dit is bij mij het geval.

Het lijkt me zonde om GTA niet te kunnen spelen wanneer ik een keer geen XBL heb. knipoog.gif

Je kan gewoon offline digitale games spelen zonder internetverbinding hoor. Enige wat je daarvoor moet doen is in de instellingen je Xbox als "Home" xbox in te stellen (hoort overigens standaard aangevinkt te staan). Zie o.a. hier: Link

[...]

Met nog een nadeel, je kan het achteraf niet verkopen, je zou haast gek zijn om de downloadbare versie te kopen ipv. de fysieke versie.

[...]

Waarom ben je dan gek? emo.gif

Ik ben niet van plan om GTA 5 ooit te gaan verkopen, dus waarom zou ik het niet digitaal doen?

Geen geklooi met schijfjes wisselen, instant wisselen. Dat het dan 10 euro duurder is, dat is dan maar zo, de genoemde voordelen is me al meer waard dan dat. puh2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kan gewoon offline digitale games spelen zonder internetverbinding hoor. Enige wat je daarvoor moet doen is in de instellingen je Xbox als "Home" xbox in te stellen (hoort overigens standaard aangevinkt te staan). Zie o.a. hier: Link

Held! _O_

Nu ga ik denk ik toch overwegen om het spel digitaal aan te schaffen. Tot nu toe heb ik meer dan de helft van mijn games digitaal. Zou mooi zijn als GTA er ook bij hoort. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom ben je dan gek? emo.gif

Ik ben niet van plan om GTA 5 ooit te gaan verkopen, dus waarom zou ik het niet digitaal doen?

Geen geklooi met schijfjes wisselen, instant wisselen. Dat het dan 10 euro duurder is, dat is dan maar zo, de genoemde voordelen is me al meer waard dan dat. puh2.gif

Omdat de fysieke game mij persoonlijk 18 euro heeft bespaard, er een map bij komt, en later na kan verkopen mocht ik dit willen.

Nog een voordeel, kost minder intern geheugen, gaat leuk worden als iedereen tegelijk GTA 5 gaat downloaden a 43gb, dus tegen de tijd dat je kan spelen, ben je 3 dagen verder, alé, gelukkig is de predownload er.

Enigste voordeel van digitaal is inderdaad geen schijfjes wisselen, glas volschenken kost nog meer energie, dus echt spannend is het niet.

Bewerkt: door GolfG60

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...