Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Halloween - Winnaar: 1974


Silverbyte

SOTM - Halloween  

  1. 1. Wie heeft de beste signature gemaakt?

    • 1974 [img]http://s26.postimg.org/sjtn3ubuh/465_B.gif[/img]
      11
    • RMJ [img]http://i162.photobucket.com/albums/t250/robtiellemans/halloween_zps450d604c.png[/img]
      5
    • ERRWINS [img]http://abload.de/img/halloweenrjsp1.png[/img]
      5
    • Froodooo [img]http://i62.tinypic.com/5yt0ya.png[/img]
      2


Recommended Posts

Het stemmen voor de SOTM kan beginnen! Met het thema 'Halloween' wisten jullie wel raad, want er zijn vier inzendingen van leden die allemaal de eer (en natuurlijk dat plekje bovenaan het subforum) willen opstrijken!

Stemmen kan t/m 20 november!

Link to comment
Delen op andere websites

Kut dat de deadline er was voor ik het besefte; ik zit nu in London met een schoolreis dus ik het is me helemaal ontgaan.

Verder houd ik het kort: RMJ. Zeer mooie signature, hoewel ik de Halloween er niet 100% in terugvind. 1974 vind ik ook leuk, zeker als hij het zelf heeft getekend. ERRWINS vind ik algemeen al niet echt gepast voor Halloween en het fontgebruik draagt daar ook sterk aan toe. Froodooo heeft een mooie signature, maar in Star Wars zie ik geen Halloween.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat zonder veel twijfelen uit naar 1974. Zijn plaatje straalt het perfecte Halloween-sfeertje uit (althans, het komt het dichtst in de buurt) en het feit dat hij zulk soort kunstwerkjes met Paint in elkaar flanst, maakt dat mijn bewondering voor zijn werk alleen maar toeneemt. Het gebruik van maar een paar basic kleuren, een gedetailleerd uitgewerkt tafereel en niet te vergeten die typerende mistwolkjes: gaaf!

RMJ heeft Photoshopgewijs wellicht het meeste uitgevoerd en mijn bewondering voor het eindresultaat is groot, maar ik kan niet gelijk de link met het thema ontdekken. Sterker nog, ik moet echt een paar keer kijken om daadwerkelijk te ontdekken waar ik naar kijk. Een beetje jammer, want de gebruikte effecten zien er prachtig uit.

ERRWINS' signature spreekt me het minst aan. De Pikachu met een pompoen op z'n hoofd en de andere twee pompoenen passen niet bepaald bij elkaar, iets wat afbreuk doet aan het resultaat. Het was beter geweest als die twee pompoenen aan de rechterkant waren weggelaten. De witte lijnen van de Pikachu doen het op de sterrenhemel best goed, maar bij de overgang naar de witte achtergrond oogt het wat vreemd. Opvallend aan de signature is dat dat hij heel erg vriendelijk en vrolijk is gemaakt (lachende pompoentjes, Pikachu en een niet bepaald een griezelig lettertype). Bij dit thema zou ik het toch wat in een andere hoek zoeken, maar dat is mijn mening.

Froodoo's werk ziet er leuk uit, maar niet echt heel aansprekend. De directe koppeling tussen Darth Vader en Halloween ontbreekt bij mij en de render ziet er wat vervaagd uit.

Link to comment
Delen op andere websites

De creaties van RMJ en Froodooo vind ik grafisch echt het mooist, prachtig! Hele mooie effecten. _O_ Helaas zie ik het thema halloween er niet echt in terug. Toch mijn complimenten voor jullie inzending! Bij de inzendingen van 1974 en ERRWINS vind ik het beste bij halloween passen. De signature van ERRWINS vind ik toch wat minder. De sfeer is prima maar het is niet echt een mooi geheel, daarnaast vind ik 'm wel érg groot, mede door dat Pokemon figuur. En het font is hetzelfde als die van GTA V :puh: Naar mijn bescheiden mening past dat niet echt. De inzending van 1974 blijf ik wel bijzonder vinden, zeker omdat 't met Paint gemaakt is. Het zwartwit effect en de witte rook geven een goed en mysterieus sfeertje. Goed gedaan!

Mijn stem gaat naar 1974 :)

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik mijn stem dan ook maar eens uitbrengen. Alle deelnemers hebben op een heel eigen manier hun invulling gegeven aan het thema, leuk om te zien dat iedereen Halloween weer met andere beelden associeert. 1974 wint de originaliteitsprijs met een old school painter, ERRWINS scoort punten met Pokémon (blijf toch altijd een beetje fan), Froodooo verrast met Darth Vader, maar ik ga uiteindelijk voor de signature van RMJ die, ondanks dat ik het niet direct associeer met Halloween, toch een duister, mystiek sfeertje uitstraalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor 1974. De afbeeldingen van RMJ en Froodooo zijn weliswaar zeer goed gemaakt, maar associeer ik niet met Halloween. De creatie van ERRWINS is duidelijk gericht op Halloween, maar is, juist door het Pokemon-character, te vrolijk (wel zeer geschikt voor de uitnodiging van een kinder-Halloween-feestje). 1974 heeft een aantal elementen van Halloween uitstekend samengevoegd, en het feit dat het helemaal zelf gedaan is, maakt het nog meer de terechte nummer 1 voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

De poll is gesloten, de stemmen zijn geteld, en de overtuigende winnaar van deze SOTM is 1974 geworden! Gefeliciteerd! Jouw signature komt een maand lang bovenaan het Graphics-forum te staan, en natuurlijk krijg je een punt voor in de ranking.

Bedankt voor jullie deelname, hopelijk tot volgende keer!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...