Jump to content

Wat heb jij vandaag voor nieuws in GTA 5 NG ontdekt?


GTA5VehicleFreak

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WeariedBuckle08

    4

  • Dragon__rage

    3

  • Shopke

    3

  • Danger_dog_guy_7

    3

Niet zeker of het nu aan de next-gen ligt of aan mijn overstap van de xbox naar de PS4 (controllers), maar ik vind de besturing van de auto`s echt tig x beter en lekkerder.

En heb ook het idee dat het geluid van de auto`s beter is, als ik de radio utzet en mijn 5.1 zet ff lekker hard zet, man man wat genieten zeg,en ook hoe verschillend het geluid van elke auto is (de auto`s die ik tot nu toe heb gereden), trouwens de besturing ook.

Wat een werk zit daar alleen al in

Link to comment
Delen op andere websites

De besturing van de auto's is in first-person in ieder geval een stuk gevoeliger dan op de oude generatie consoles (PlayStation 3 en Xbox 360). Dat is in het begin even wennen, maar uiteindelijk zorgt het er inderdaad voor dat je meer controle hebt over de besturing van voertuigen en je er dus lekkerder mee kunt rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

gevoeligheid in 1st person mode is aan te passen, mocht je er niet aan kunnen wennen ;)

Persoonlijk ben ik er nog niet helemaal aan gewend als je gewoon loopt, dan vind ik hem vaak iets te snel reageren (zwabberd het beeld veel heen en weer :) ). Met rijden is hij wel fijn afgesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

De dauw, mist en zand flarden/wolkjes of hoe noem je dat, die over de vlaktes waaien.

Was gisteren dankzij Cletus helemaal in een jacht mood, als het donker wordt of ochtend en dan die mist of dauw opkomt, wordt het dubbel zo spannend het gevoel of je besprongen wordt door de bergleeuw ergens vanachter een struik ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat sommige missies in singleplayer klein beetje zijn aangepast in de cutscenes. Soms vroeg ik me af of dat stukje wel in de X360 versie zat, maar bij 1 missie zag ik gelijk dat hij ietwat verandert was.

Dat er meer grote vliegtuigen in de lucht vliegen, en dat deze ook een schaduw veroorzaken als ze voor de zon vliegen, zag er wel gaaf uit als je rondrijdt.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...