Jump to content

Rypool

Recommended Posts

Ik ben nieuw op dit forum maar ben gekomen met een aantal vragen :)

ik heb meerdere keren op (last gen) gta 5 uitgespeeld en uiteindelijk ook met een miljard of 2 geindigd per character.

alleen mijn probleem is nu dat ik begin met mijn eerste lester missie (hotel assasination) en dat de betapharmaseutical aandelen niet hoger gaan dan 23%

heeft iemand anders dit pobleem ook gehad.

ik heb al meerdere keren de missie overnieuw gedaan en gewacht op de aandelen allen ze gaan niet hoger dan de eerste 20 procent sprong.

ik weet dat ze normaal tot de 80 kunnen gaan en het rare is ook dat ze zelfs naar een uur ( real time ) spelen niet verandert zijn dus niet omlaag en niet omhoog. andere aandelen via de lcn veranderen wel

HELP MIJ!!

ik durf nog niet verder te gaan in het spel denkend dat ik straks mischien hetzelfde probleem ga krijgen met de andere missies.

Ik speel op ps4 btw

alvast bedankt,

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel in-game uren wacht je? Na ongeveer 18 in-game uren zal het aandeel moeten stijgen, een paar keer opslaan en de tijd zal snel gaan.

Betapharmaceuticals is een aandeel op de BAWSAQ-effectenbeurs, hier voor moet je verbinding hebben met internet en deze kan soms offline zijn omdat Rockstar onderhoud uitvoert.

Maar inderdaad dit aandeel zou verder moeten stijgen dan 23%, na de eerste assassination missie. Hoe lang(uren/dagen) probeer je het al? Wellicht zou je het anders morgen nog eens kunnen proberen?

Edit: Daarnaast is de aandelenbeurs(net als in het echt) ook dicht in het weekend en 's nachts, dus zorg dat het wel een doordeweekse dag is :)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook weer de SP aan het doen, heb mn eerste assassination missie tijdje terug gedaan, (niet geïnvesteerd in aandelen)

Ik lees namelijk op de Amerikaanse fora's dat de aandelen niet meer exorbitant stijgen een paar uur naar de assassination.

Mogelijk heeft R* dit gewijzigd omdat veel mensen (waaronder ik zelf) in de old-gen Miljarden op hun rekening hadden staan en dus alles konden kopen etc.

Ik wacht dus af met de overige assassination missies omdat ik weer een "goeie" guide wil hebben om genoeg geld te krijgen om alles te kunnen kopen (properties)

edit: 1e aandelen redwood geloof ik zijn max op 21% tot 23%

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...