Jump to content

iemand een tip voor mij?


coolguynl

Recommended Posts

alle missie uitbetalingen zijn gelijk getrokken, je verdiend ongeveer hetzelfde overal per minuut en hoe langer het duurd hoe meer je betaald krijgt. maar als je tussen de 4 tot 6 minuten over een missie doet krijg je het meest per minuut betaald zeg maar. funmw2 heeft dit in de game code gevonden.

kijk anders eens op www.reddit.com/r/GTAbank daar staat het beter uitgelegd.

ook raad ik je aan een buzzard te kopen zodra je er het geld voor hebt, het is een grote investering maar als je Pegasus beld kun je m voor $200 in bijna elke missie gebruiken (wel uitkijken dat je niet het missie doel opblaasd) dat is veruit de beste aankoop die ik ooit heb gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de next gen game bezit dan is het via online --> playlist --> challenges (uitdagingen) mogelijk om rondetijden van o.a. andere spelers te verbeteren. Hierbij zijn bedragen van $ 250.000 te verdienen! Deze stappen zijn op de PS4 (Next gen), of het ook zo met de Xboxone gaat is bij mij onbekend. Edit Bron: http://www.youtube.com/watch?v=fV6hewNbVDQ Dit is geen glitch of mod maar gewoon in de game mogelijk!

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe altijd races in men eentje om makkelijk geld te verdienen, doe geen missies want kost teveel kogels en je verdient er misschien 500$ en 800RP mee en met race win je 8500$ en 1950RP !!! Wat me wel opviel is dat ik nu enkel 1x bij "great lap" een bonus RP krijg en niet meer als ik snelste ronde rij? Vroeger bij elke snelste ronde ook.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de next gen niet. ik heb zelf ook nog wel een leuke winst gevonden door op youtube te kijken en dat is het stelen van de gang peyote, gang bucaneer en gang tornado. deze auto's zijn al wat uitgebouwd en leveren zo tussen de $9000 en $12000 op dus is ook wel een leuke aanwinst. als je races alleen doet moet je voor $8500 wel veel rondjes rijden en bij een point to point krijg ik meestal maar rond de $500 a $1000 dus is niet rendabel genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

swede_demon daar staan die gang auto's niet bij. hahahaha. ik heb gister toch echt een peyote gestolen in het groen met wat upgrades erop bij grove street in de buurt en die was 12k waard

Klopt, die staan Hier bij 'GTA Online'.

Wat je ook kunt doen is op de naam van de auto klikken (Peyote) en onderaan staan dan de varianten van die auto met het bedrag dat het oplevert ;).

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de next gen niet. ik heb zelf ook nog wel een leuke winst gevonden door op youtube te kijken en dat is het stelen van de gang peyote, gang bucaneer en gang tornado. deze auto's zijn al wat uitgebouwd en leveren zo tussen de $9000 en $12000 op dus is ook wel een leuke aanwinst. als je races alleen doet moet je voor $8500 wel veel rondjes rijden en bij een point to point krijg ik meestal maar rond de $500 a $1000 dus is niet rendabel genoeg.

Voor ongeveer 8500$ doe ik 7 ronden. Dus niet zo veel eigenlijk. En krijg 2000RP ervoor. Zit nu op level 60, bij men level 59 kreeg ik nog 1950RP. Voor de "great lap" krijg ik ook bonus, maar niet meer voor de snelste ronden. En idd dacht ook dat die GT duurste wagen was om te verkopen (9500$) maar zo een groene gang auto bracht me 12000 op :) zulke stelen en sparen in je garage en verkopen zodra je kan. Maar dan heb je ze alvast in garage klaar staan.

Heb zelf ook nog 1 vraag: hoe kan je bij die gangattack missies (rode cirkel) de wapens bemachtigen? Het geld heb je na de missie van de doden, maar de wapens blijven liggen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ja als je over de wapens loopt en het wapen al hebt krijg je de kogels ipv het wapen, maar dat zijn er niet zo heel veel hoor :D.

En die challenges die hier in het filmpje vermeld staan kan je maar 1x per 24 uur doen, en niet oneindig.

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

die missie chemaical ..... ofzo is welvmoeilijk moet jebop hard zetten met wel meerdere mensen moet je hacken en dan als je de bus hebt moet je 5min rond blijvwn rijden en m dan pas deliveren dan krijg je 25.000$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...