Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

:o

Wat een flater!

Ze zullen wel van hun zoon houden natuurlijk, ze hebben hem immers ook als eiegn zoon opgevoed.

Maar dat al die tijd zonder te weten dat er niet hetzelfde bloed door hun aderen stroomde! :o

En wat te denken van hun 'echte kind' die nu iemands anders kind is!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

Hij had zich lange tijd afgevraagd waarom hij op geen van zijn beide ouders leek.

[flauw]Alle Japanners lijken toch op elkaar? :lol: [/flauw]

Maar serieus: Dit is inderdaad de nachtmerrie van elke ouder... Onvergeeflijk als een ziekenhuis zo'n fout maakt, maar hoe los je het op? De zoon is opgevoed door een ander echtpaar dan zijn ouders. Hij heeft die anderen altijd voor zijn ouders aangezien. Zoiets is niet met een schadevergoeding goed te praten. Misschien was het inderdaad beter geweest als het nooit aan het licht was gekomen, maar dan had die zoon zich dus altijd afgevraagd waarom hij niet op zijn ouders leek...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja lijkt me maar raar hoor :lol:

Hope voor ze dat ze het geld ;)

Misschien een beetje lullig voor dat kind zo'n 'schadevergoeding'

Nou we hebben een andere kind opgevoed dit pikken wij niet en wij ruilen hem in! Dat zie ik gerust gebeuren in Japan want daar zijn ze zowie zo al raar!

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Uhh dat is toch hetzelfde ligt toch naast elkaar? Is het zelfde als Nederland en Belgie is ook hetzelfde vin ik!

Edit: Er stond toch ook Japan of voor dat ik het had aangepast ston er toen China¿?

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Uhh dat is toch hetzelfde ligt toch naast elkaar? Is het zelfde als Nederland en Belgie is ook hetzelfde vin ik!

Edit: Er stond toch ook Japan of voor dat ik het had aangepast ston er toen China¿?

Nou er ligt wel een stukje water tussen ja dus echt naast elkaar ligt het niet iig.

Maarja dit soort dingen is weer echt iets voor Azieatische landen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Echtpaar heeft 46 jaar lang verkeerd kind

De schrik van elk jong ouderpaar: vlak na de geboorte een verkeerd kind meekrijgen uit het ziekenhuis. Het gebeurde in Japan.

DNA-test

Een Japans echtpaar heeft 46 jaar lang de verkeerde zoon opgevoed. In april 1958 kreeg het tweetal het kind van een ander mee uit een kraamkliniek in Tokio. Pas nadat er in mei dit jaar DNA-testen werden uitgevoerd op de drie kwam de verwisseling aan het licht.

Schadevergoeding

De ouders hebben een proces aangespannen tegen de lokale autoriteiten die verantwoordelijk zouden zijn voor de kraamkliniek. Ze eisen een schadevergoeding van 300 miljoen yen (2,35 miljoen euro). De DNA-testen werden op aandrang van de zoon des huizes uitgevoerd. Hij had zich lange tijd afgevraagd waarom hij op geen van zijn beide ouders leek.

Aaai :(:( Even Apeldoorn bellen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha ja dat had ik gelezen gisteren ja, maar wie doet er nou zoiets, exotisch is voor 18+ niet voor ventjes van 13 jaar ofzo.

Maar wel een lekkere strenge straf voor hem, en verdiend ook, dat zal hier in NL niet zo snel gebeuren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...