Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

Nieuws

Overlijdensmails slachtoffers Azië vervalst

Enkele 'grappenmakers' uit Groot-Brittannië jagen met valse e-mailtjes familieleden van vermisten na de ramp in Azië de stuipen op het lijf. In de anonieme e-mails wordt melding gemaakt van het overlijden van de vermisten, maar de brieven zijn vervalst.

Familieleden of vrienden die personen op de site van de televisiezender Sky News als vermist hadden opgegeven kregen de betreffende mailtjes. De post werd gestuurd van een zogenaamd regeringsadres, ukgovfoffice@aol.com, en dragen een briefhoofd waarin staat vermeld dat de afzender het 'Foreign Office Bureau' in Thailand is. De mails bevestigen de dood van de vermiste personen.

"De Britse regering zou nooit via een e-mail aan iemand laten weten dat zijn ouders of naasten dood zijn", aldus een politiewoordvoerder. De politie behandelt de zaak "als een ernstig crimineel feit" en heeft een onderzoek ingesteld.

Bron Fok.nl

Wat een ******. ZOiets doe je gewoon niet

Link to comment
Delen op andere websites

Bah zoiets doe je echt niet.

Het is al zón groote ramp.

En dan maken mensen er zulke grapjes over.

Dat gaat te ver.

Het zal je maar over komen dat je zón mailtje krijgt waarin staat dat je moeder dood is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil iets gaan voorstellen.

Woensdag is de herdenking in Azie, zouden jullie dan in je handtekening iets over Azië erin willen zetten? het liefst zwart

hmm moet wel lukken robin enig idee wat er in moet komen, als we nou masaal 1 soort tekstberichtje in onze handtekening doen... iemand goede voorstellen :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is al 26 miljoen op giro 555 gestort, vind ik echt veel, kan je wel zien dat de wereld nog wel een beetje rekening met elkaar houdt. Op www.nu.nl stond ook iets ergs, er was in een kathedraal heel veel geld voor Azië verzameld, is het gestolen. Ik snap echt niet dat iemand dat wíl stelen hoor, geld bedoelt voor hulp aan mensen die zó getroffen zijn en dan ook nog gaan stelen, dan heb je echt geen geweten meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, werde alle diefstallen maar zo opgelost, krijg je op een gegeven moment echt een zeer hoge gedecoreerde eend, vol met medailles. Nu zullen ze ook wel politie-eenden gaan trainen naast alleen politie-honden, ze hebben zich ook zó goed bewezen... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil iets gaan voorstellen.

Woensdag is de herdenking in Azie, zouden jullie dan in je handtekening iets over Azië erin willen zetten? het liefst zwart

hmm moet wel lukken robin enig idee wat er in moet komen, als we nou masaal 1 soort tekstberichtje in onze handtekening doen... iemand goede voorstellen :unsure:

Ik ga in mijn handtekening de landen die getroffen zijn door de ramp zetten, en dan in het zwart en dan ook een dag lang, of iemand anders moet goede voorstellen erover hebben, zo ja, plaat het hier even

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in de krant gelezen dat 2 kinderen van 10 in Oslo (noorwegen) al hun speelgoed hebben verkocht om zo de getroffen landen te kunnen steunen. Ze hadden al hun speelgoed verkocht op een markt en zo 2750 kroon opgehaald, wat een waarde heeft van bijna €350. Ze gaven het geld aan het Rode Kruis en aan andere hulporganisaties die in het getroffen gebied actief waren. Vind ik echt goed van ze, al je speelgoed verkopen om het aan een ander te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...