Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

WTF man ! :angry: :blink:

Hoeveel had het WTC ?

Hayate, aub rustig reageren want jouw reactie slaat helemaal nergens op.

Het WTC had een stuk of 3.000 doden, maar het verschil is: bij Indonesie van vandaag was een natuurramp en dat gebeurt jammer genoeg weleens, en van het WTC waren aanslagen en ik vind niet dat je het er mee kan gaan vergelijken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

ik vrees dat die film The day after tomorrow gelijk zal hebben over de toekiomst van onze wereld overal natuurrampen alleeen hoop ik van niet dat het zal gebeuren :(

jah ik kan voelen dat de lucht heeeel erg vervuild is want heb nu hevige astma , ook in laatste tyd gebeuren heel veel slechte dingen zoals 11september 2001, oorlog in irak, tricolor verzonken en dan paar daagjes later ofzo andeer schip by Spanje ook gezonken en veel olie verspild en nu die klote zeebeving dat allemaal zorgt wel voor hogere dodental in laatste 5jaren vind ik

volgens me is Mother Nature kwaad op aarde wat de mensen de natuur aangedaan hebben hoor zoals vb kijk naar ozon ofzo is er nu al heel erg grotere gat door hevige luchtvervuiling

ik hoop dat toekomstige mensen de natuur wat meer respect geven ook al is natuur geen mens ofzo maar toch vind ik dat mensen ook wat erg goed zorgen voor natuur hoor

maarja voor diegene niet willen voor natuur zorgen => stupid bitches zou ik zeggen

diegene wel voor natuur willen zorgen => leve green peace ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vrees dat die film The day after tomorrow gelijk zal hebben over de toekiomst van onze wereld overal natuurrampen alleeen hoop ik van niet dat het zal gebeuren :(

Ik moest hier gelijk aan denken toen ik het hoorde :o

Maarja, het is erg, maar je kan er niets aan doen.

Shit happens

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn 19 nederlanders vermist

en 22.000 doden en het aantal zal vast nog stijgen, omdat met veel gebieden nog geen contact is, omdat er geen communicatie verbindingen zijn

en daaronder honderden toeristen

het is echt niet te geloven, zo veel mensen

Link to comment
Delen op andere websites

Het is intussen al weer opgelopen tot de 24.000. Echt onvoorstelbaar, en ook de kracht, 8,9 dat is echt nog (bijna) nooit gebeurd, maar even iets anders stel je voor dat het epicentrum op het land gelegen had bij de Andreasbreuk in de buurt van San Fransisco, dan was het dodental waarschijnlijk nóg hoger geweest, maar dit is echt onvoorstelbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...