Jump to content

GTAForum Awards 2014 - Vragen & Uitleg


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    9

  • 3L1077

    8

  • Guardian1980

    7

  • NicolaB

    5

Ook dit jaar doen we het met het bestaande rijtje. Er zijn in het verleden vele verschillende categorieën geweest, maar we zijn van mening dat door de invoer van achievements al een boel prestaties beloond worden. Door het selectief te houden, betekent het winnen van een Award ook daadwerkelijk iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook dit jaar doen we het met het bestaande rijtje. Er zijn in het verleden vele verschillende categorieën geweest, maar we zijn van mening dat door de invoer van achievements al een boel prestaties beloond worden. Door het selectief te houden, betekent het winnen van een Award ook daadwerkelijk iets.

Okay! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard komen alleen de "meest-genomineerden" in de poll. Soms is het behelpen; we proberen altijd 3 of 5 genomineerden in de poll te zetten, soms komt echter 2 of 4 beter uit (bijvoorbeeld als verschillende leden hetzelfde aantal nominaties hebben). Ook is het mogelijk dat de organisatie achter de schermen nog nomineert om zo nog meer gegadigden te verkrijgen (bijvoorbeeld als maar 1 persoon of 1 project genomineerd is, of als er enorm veel zijn met maar 1 of een paar nominatie

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraag, zal zoets iets als Beste Nieuwe Lid ook niet leuk zijn.(niet dat ik ga winnen ofzo, maar het zou leuk zijn)

Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Lijkt me ook wel top.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me op dat er een antiek lijstje hangt, waarvan sommige nauwelijks waarde hebben voor stemmers (zoals IV-kenner). Dat vind ik jammer. Misschien een idee om voorafgaand aan de 2015 awards te peilen wat voor awards men eigenlijk wilt hebben :)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me op dat er een antiek lijstje hangt, waarvan sommige nauwelijks waarde hebben voor stemmers (zoals IV-kenner). Dat vind ik jammer. Misschien een idee om voorafgaand aan de 2015 awards te peilen wat voor awards men eigenlijk wilt hebben :)

Het samenstellen van het lijstje is niet over een nacht ijs gegaan hoor, daar is tot in de diepste uurtjes overleg over geweest. Iedereen heeft wel categorieën waar hij/zij niks mee heeft, dat zal altijd zo blijven. Vanuit de organisatie zijn we tevreden met dit lijstje, maar uiteraard zal er volgend jaar weer overleg volgen over hoe het dan gedaan wordt, en wellicht is er dan wel de mogelijkheid dat er categorieën voorgedragen kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou inderdaad leuk zijn als alle mogelijke stemmers hier ook een inbreng in kunnen hebben. Op dezelfde manier als dat de awards zijn georganiseerd. (met voorstellen en verkiezingen)

Een soort van "van-en-door-leden" awards. Zo houd je de awards een stuk neutraler en objectiever. Ook verhoog je daarmee de waarde van de awards.

Ik begrijp dat er dan awards kunnen verloren gaan waar de crew graag een stimulans in ziet, zoals bijvoorbeeld IV-kenner. Dat kan dan gedaan worden door de crew in het proces zwaarder te laten meewegen qua stemmen van awards.

Of in de vorm van een jaarlijkse kwalitatieve achievement die wordt uitgekeerd door de crew, met een tekst erbij. Zo krik je ook meteen de achievements omhoog.

Want nu heb je gewoon awards ertussen zitten waar men niemand voor voorstelt en bij de verkiezingen in de grabbelton grijpt of het geeft aan de persoon die de stemmer het het meeste gunt. Ook heb je er achievements tussen zitten waar het een kwestie is van kwantitatief posten (of spammen zoals het hier in de volksmond wordt genoemd :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

"Je mag maximaal 2 ontwerpen insturen."

Wordt hiermee bedoeld dat je eigenlijk van één ontwerp twee voorbeelden mag geven, of dat je echt twee totaal verschillende awards kan ontwerpen, waarvan er één mogelijk de winnaar wordt?

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

"Je mag maximaal 2 ontwerpen insturen."

Wordt hiermee bedoelt dat je eigenlijk van één ontwerp twee voorbeelden mag geven, of dat je echt twee totaal verschillende awards kan ontwerpen, waarvan er één mogelijk de winnaar wordt?

Er is niet voor niets een vragen-topic. Verplaatst. ;)

Je mag twee totaal verschillende awards inzenden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...