Jump to content
Joriz

Rockstar Games geeft dikke GTA5 prijzen weg!


gallery_1_5_128258.jpg

Klik op de afbeelding voor een hoge resolutie versie

Om te vieren dat Grand Theft Auto V nu ook op de PlayStation 4 en Xbox One uit is geeft Rockstar Games dikke prijzen weg! Waaronder een speciaal gelimiteerde GTA5-versie van de PlayStation 4 en Xbox One. De PS4 is te winnen via een Facebook actie van Rockstar Games en de Xbox One is te winnen via een Social Club actie van Rockstar Games Naast deze fantastische hoofdprijzen geeft Rockstar Games ook nog is 20 fantastische 'troost'prijzen weg die dik gevuld zijn met exclusieve nieuwe goodies waaronder T-shirts, petten, muismatten en veel meer!

Ik moet zeggen dat die goodies er echt mooi uitzien en ik hoop dat er binnenkort meer exemplaren van te scoren zijn. smile3.gif

Wij Nederlanders en Belgen mogen ook weer meedoen en naast opgeven hoef je geen enkele vraag te beantwoorden. Meedoen is dus makkelijk, al is daardoor waarschijnlijk de winkans zeer klein. puh2.gif

Meedoen kan via Rockstar Games Social Club en/of Rockstar Games Facebook (kleine lettertjes)

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

WOW...... :klap: Dat zijn hele mooie prijzen.

Maar ik ga daarvoor geen speciaal Facebook Account aanmaken, voor een paar prijzen.

En die kans is superklein, dat je een PS4 of Xbox One gaat winnen.

Niet geschoten is altijd mis.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kans dat je effectief wint is ongeveer even groot als het winnen van de lotto. Maar bon, ik ben al blij dat ze je dit keer niet forceren om mee te doen via Facebook.

If a Canadian or Belgian resident is selected as a potential prize winner, he/she may also be required to correctly answer a time-limited mathematical question in order to win his/her prize.

Dafuq?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...