Jump to content
Joriz

Vierde update voor Next-Gen versie Grand Theft Auto: Online!


gallery_1_5_43152.jpg

Nu de next-gen versie van Grand Theft Auto V ruim een week uit is blijken er ook enkele kleine kinderziektes te zijn. Al werkt het singleplayer gedeelte van GTA5 perfect zonder noemenswaardige problemen, blijkt GTA Online nog wel enkele problemen te hebben met het verbinden met de servers. Leden van ons forum klaagde al dat het niet altijd mogelijk was om in een sessie te komen en dat deze soms leeg was.

Gelukkig is Rockstar Games snel met het aanpakken van deze problemen. Zojuist is al weer de vierde patch voor PlayStation 4 en Xbox One uitgerold met versienummer 1.0.4. De maar liefst 1,14 GB grote update repareert meerdere dingen voor GTA Online waaronder de stabiliteit en enkele kleinere ongedefinieerde zaken.

Het is vreemd dat de update meer dan een gigabyte groot is. Mogelijk heeft Rockstar Games alle vorige updates er nogmaals ingestopt of zitten er toch andere dingen in de grote update verstopt. Mogelijk zit er een nieuw groot event weekend in of de GTA Online Heists waar we al zo lang op wachten. Waarschijnlijk weten we hier snel meer over. Wat ik ieder geval zeker weet is dat Rockstar Games blijft doorgaan met het nog stabieler maken van next-gen GTA Online. Daarnaast staan er zeker updates in de planning waar we binnenkort meer over horen.

De patch is per direct op de PS4 te downloaden. De Xbox One patch is vanaf vrijdag 28 november te downloaden.

Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer GTA Online DLC en update informatie!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tjee, straks heb je nog een extra hdd nodig...met al die updates ?

Ik heb al een game in huis maar nog niet een ps4. Als de ps4 - als het meezit volgende maand - straks in huis is mag ik eerst wel rekening houden met al die gb-tjes welke ik eerst moet downloaden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow dat jij al aan een Playstation 5 kunt komen :D, heb hem direct besteld.

Ik hoop dat deze update meer stabiliteit geeft aan de online ervaring.

Gisteren kwam ik gelukkig in een lobby me 26 mensen, hierna werd iedereen gedisconnect en niet meer joinen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...