Jump to content

San Andreas blijft Crashen


VCVC3

Recommended Posts

Hey,

Ik probeer al een tijdje m'n installatie van 'GTA SA' te repareren, dit aangezien ik er een aardig aantal modificaties in heb draaien.

Het vreemde is dat dit ineens is gebeurd, zonder tussendoor (voorheen werkte het spel naar behoren).

Uitgevoerde handelingen (zonder resultaat):

- originele GTA3.img gebruikt.

- Alle CLEO mods verwijderd.

- vorbis.dll en vorbisHooked.dll 'vernieuwd'.

- originele data files gebruikt (waaronder: carcols.dat, carmods.dat enhandling.cfg).

De bovengenoemde handelingen hebben niets uitgehaald, bij het laden (van een opgeslagen of neiuw spel) blijft de laadbalk op ongeveer 40% haken.

Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen proberen om het spel weer draaiend te krijgen (afgezien van een nieuwe installatie)?

Bij voorbaat dank!

P.S.: ik heb zelf hier natuurlijk ook (zonder resultaat) op google (en meerdere fora en youtube) naar gezogt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb je het op een legale wijze?

Zoja;

Verwijder GTA SA, verwijder alle files die je kunt vinden en start je PC opnieuw op. Stop de CD (of je legale download). Installeer en hou je GTA SA clean.

Zonee;

Sorry, dan mogen wij je niet verder helpen, lees hiervoor de forumregels

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Zoja;

<snip>

Zonee;

<snip>

Zoja en zonee lijken wel exact hetzelfde, beide helpen hem niet verder.

Als je game vastloopt op 40% is dit meestal een missende file of een typefout in bijvoorbeeld handling.cfg.

Je had beter kunnen backtracken naar de laatste aantal mods die je geinstalleerd had. Als het bijvoorbeeld een auto was heb je wellicht tweemaal de lines gekopieerd en geplakt en dan komt de loading bar niet verder dan 40%.

>>> Door Megadreams: Dit topic is al enkele maanden oud en zodoende lijkt het me dat de topicstarter het probleem ondertussen wel heeft opgelost. PB gestuurd en topic gesloten.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...