Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Je doelt op Doomsday Heist? Ik heb geprobeerd na de eerste 3 opdrachten verder te gaan, maar..... toen ik iets moest downloaden van een pc, er kwamen agenten op me af en omdat ik dacht dat ze me af kwamen knallen trok een pistool en bam! missie mislukt 😞

Of.... ik nodig mensen uit om de missie mee te spelen en ik word door deze mensen uit de missie gekicked terwijl ik em zélf heb gestart 🤔

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Gijs1983 zei:

Je doelt op Doomsday Heist? Ik heb geprobeerd na de eerste 3 opdrachten verder te gaan, maar..... toen ik iets moest downloaden van een pc, er kwamen agenten op me af en omdat ik dacht dat ze me af kwamen knallen trok een pistool en bam! missie mislukt 😞

Of.... ik nodig mensen uit om de missie mee te spelen en ik word door deze mensen uit de missie gekicked terwijl ik em zélf heb gestart 🤔

Wat krijg je dan in je beeld te zien?

Ik heb m 3 keer gedaan en ben zoiets nooit tegengekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, .Sharingan zei:

Ok speel de setup Air Defense van heist Act 3 absoluut niet dronken als airplane gunner. Je wordt geheid misselijk :7

Ik word nuchter al kotsmisselijk als de piloot te enthousiast doet... het heeft me echt een eeuwigheid geduurd om die gast aan het verstand te brengen dat hij rustig en hoog moet vliegen om de gunners de kans te geven om te richten...

Link to comment
Delen op andere websites

Op 28-12-2017 om 22:17, Tommie59 zei:

Wat krijg je dan in je beeld te zien?

Ik heb m 3 keer gedaan en ben zoiets nooit tegengekomen.

Er staat iets van; Kicked out of this en dan nog wat.

Maar ik ben em inmiddels gestart en dmv van een mede gamer is het me gelukt om alle voertuigen al rijdend te kraken. Ik zal nog wel een paar uurtjes door moeten voordat ik de finale kan spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Op 31-12-2017 om 13:27, Tommie59 zei:

Dan wordt je waarschijnlijk gekickt omdat er een andere speler weg is gegaan waardoor er te weinig spelers zijn. Dan krijg je die melding. :)

Ah, zo had ik het nog niet bekeken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op 5-1-2018 om 00:44, Babet94 zei:

Hi allemaal! Als je t leuk vind om GTA V online te spelen, voeg me dan toe! Babet94

Thanks:) 

Ik heb je naam ingetypt maar de ps4 kon je niet vinden?

Ben bezig met de Doomsdag Heist maar krijg de Boombergs, de auto’s, niet alleen en op tijd binnen. Kun jij kijken of me kunt toevoegen?

Gijs29883 of Gijs1983

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...