Jump to content

gta2 level editor


danielc

Recommended Posts

Echt vaag! nu zie ik de wapens wel! vast mijn fout sorry! en die mac zie ik ook wel. maar je moet eerst w8ten todat de wapens er zijn. want het is wel mooi als je start met het level dat de wapens er al zijn dat je zo zo kan pakken en niet hoeft te w8ten! kan je dat instellen met de tijd? want als ik bijvoorbeeld 100 3000 doe duurt het meestal wel 1 minut ofzo ik zou wil kunnen instellen 0 1 maar dan komt i drekt weer terug! wat kan ik daar aan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    61

  • danielc

    32

  • need my speed

    21

  • Lakser_u

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, dat klopt. Het moet ook mogelijk zijn ze direct te laten verschijnen, en vervolgens om de minuut, maar ik zit zelf ook nog een beetje te puzzelen hoe dat in zijn werk gaat.

Je kunt ook een gewoon wapen (zonder generator) neerleggen op de plek waar na een minuut een wapen verschijnt, maar wanneer je het wapen dan niet oppakt voordat de generator begint, heeft dat wapen twee keer zoveel munitie.

Link to comment
Delen op andere websites

dat lukt wel maar heel handig werkt het niet! ik kijk er al naar voor de script van de mijnen enzo shop! als ik nu computer maak ik me level, ben aan het scripte of ik speel mijn level :puh: en kijk natuurlijk op gtaforum.nl ;)

Bewerkt: door danielc
Link to comment
Delen op andere websites

Hee Lanyz, gewelidg werk, ik heb vroeger die editor gedownlad maar toen snapte ik er helemaal niks van, ik ga hem misschien (effe vragen of het mag aan m'n ouders)vandaag weer downloaden, maar hoe er voor waar de gangs lopen en dat de gangs op jou gaan schieten enzo (dus met dat respect)? Ik zal het nu even vragen aan m'n pa maar ik denk dat het niet mag, ik edit m'n bericht wel. :'D GEDOWNLOAD! Alleen hoe maak ik een nieuwe map? Hij kan de Style File niet openen? :?

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, eigenlijk wel. ;)

De screens zien er aardig uit. Inwoners uit Bakkeveen zullen waarschijnlijk meer herkennen dan ik. :puh: Wanneer je map gereed is kun je hem natuurlijk altijd inzenden voor de downloads op GTAgames.nl.

@ Need My Speed: Aangezien je me een PB met screen hebt gestuurd kan ik ervanuitgaan dat je de editor nu wel kunt openen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, eigenlijk wel. ;)

De screens zien er aardig uit. Inwoners uit Bakkeveen zullen waarschijnlijk meer herkennen dan ik. :puh: Wanneer je map gereed is kun je hem natuurlijk altijd inzenden voor de downloads op GTAgames.nl.

@ Need My Speed: Aangezien je me een PB met screen hebt gestuurd kan ik ervanuitgaan dat je de editor nu wel kunt openen?

Daar kan je van uit gaan. :'D Maar nog een vraag, dat scripten he, wat is het verschil tussen wapens en pickups (of hoe jij het daar ook noemt)? Ik vind dat de Electrogun en de Vlammenwerper wapens zijn, maar Double Damage niet! Hetzelfde als bij pickups, Double Damage, Fast Reload enz zijn pickups, maar een S-uzi machin gun als pickup? Dat is toch een wapen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan je van uit gaan.  Maar nog een vraag, dat scripten he, wat is het verschil tussen wapens en pickups (of hoe jij het daar ook noemt)? Ik vind dat de Electrogun en de Vlammenwerper wapens zijn, maar Double Damage niet! Hetzelfde als bij pickups, Double Damage, Fast Reload enz zijn pickups, maar een S-uzi machin gun als pickup? Dat is toch een wapen? 

k wee niet maar is dat erg?

maar los daarvan

als je met dat gta2 script complicer werkt het programma zegt : current tokken ',' on line 4 dan is het toch een , die verkeerd staat ? en hoe kan je eigenlijk herkenne waar line 1, 2 en 3 enzo begint en eindigt? want dat zegt het programma nu en ik kan geen fout vinde!!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar nog een vraag, dat scripten he, wat is het verschil tussen wapens en pickups (of hoe jij het daar ook noemt)? Ik vind dat de Electrogun en de Vlammenwerper wapens zijn, maar Double Damage niet! Hetzelfde als bij pickups, Double Damage, Fast Reload enz zijn pickups, maar een S-uzi machin gun als pickup? Dat is toch een wapen? :?

Pickups zijn wapens die je ziet liggen in de map, en die je kunt oppakken tijdens het spel. De andere lijst wordt gebruikt bij het commando GIVE_WEAPON, om wagens en peds via het script wapens te geven zonder dat ze deze oppakken.

als je met dat gta2 script complicer werkt het programma zegt : current tokken ',' on line 4 dan is het toch een , die verkeerd staat ? en hoe kan je eigenlijk herkenne waar line 1, 2 en 3 enzo begint en eindigt?

De Current Token geeft aan wat de compiler denkt dat het laatste juiste teken is. De compiler heeft het echter niet altijd bij het juiste eind. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat de fout rondom het teken zit wat hij aangeeft, maar dit is dus meestal niet het teken zelf!

Een 'line' is één regel in het script. Dat kun je dus simpelweg aftellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben oer nieuw begonnen en hier wat ik tot nu toe heb in mijn map, dit word een stortplaaats van de Zaibatsu:

map13da.th.gif

Hier zie je het steegje waar een krat in staat goed, je kan daar dus niet verder lopen:

map29jr.th.gif

Hier kan je de kratten toren goed zien:

map36wl.th.gif

Van boven af:

map47fe.th.gif

Link to comment
Delen op andere websites

aah ik heb de fout had een 0 vergeten heel dom!!!

Meestal wanneer de compiler een error aangeeft, is het vanwege een heel simpel foutje in het script, zoals een verkeerde komma of een ontbrekend teken. Wen er vast aan. :puh:

@ Need My Speed: Je zit vol ideeën. :) Ik zie dat je een daktile als vloer gebruikt. Probeer de tiles 64 t/m 86 eens; die zijn er geschikter voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...