Jump to content

gta2 level editor


danielc

Recommended Posts

@ Lantyz, dan kan ik zeker weer over nieuw beginnen? Standaard gebruikt die die tile als vloer dus, maar ik zal kijken.

@ danielc, waarom zou je mijn screens niet mogen bekijken, op de vorige pagina staan ze. :'D Je zet hier screens op door je plaatje op te slaan als .gif of .png (er zijn ook andere alleen daar kan ik niet op komen nu). Dan ga je naar Imageshack en druk je op bladeren. Je kiest je plaatje en drukt op host (ofzo iets). Als je plaatje te groot voor het forum is kopieer je de bovenste link, is je plaatje klein genoeg dan kopieer je een van de links die onder het plaatje staan. Zie je maar 3 linken waar je uit kan kiezen, dan kies je de bvenste voor een klein formaat en ik geloof de 2de voor groot formaat. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    61

  • danielc

    32

  • need my speed

    21

  • Lakser_u

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor hulp bij het plaatsen van screens, zie de HelpDesk.

@ Need My Speed: Je hoeft niet opnieuw te beginnen om de vloer een andere tile te geven, je kan er gewoon overheen tekenen met een andere tile.

In mijn maps staan ook een paar Eastereggs. Het is natuurlijk het leukste om daar zelf achter te komen. ^^

EDIT: De screens zijn te vinden in het topic 'Home-made map screens'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...