Jump to content

FIFA Ballon d'Or 2014


TekaLoca

Recommended Posts

Ronaldo wint de Gouden bal terecht? Zelf had ik Neuer graag zien winnen, is een keer geen aanvaller. Ronaldo heeft ook een fenomenaal seizoen gehad met: Copa del Rey, Champions League, WK voor clubs etc.

Wat vinden jullie?

Terechte winnaar in mijn ogen. Ik vind hem persoonlijk beter dan Messi.

Link to comment
Delen op andere websites

WK voor clubs mag je niet meetellen, stemming was toen al afgelopen. De 3 hattricks die Messi maakte in 4 wedstrijden zonder een penalty(moeilijk hé, Penaldo? ;) ) telden dus bijgevolg ook niet.

Ben al blij dat die goal uit het vrouwenvoetbal niet gewonnen heeft, jemig zeg. Verschrikkelijk dat men puur omdat het een vrouw is die het doelpunt maakt een doelpunt opneemt van een amateurdivisie. Zulke "wereldgoalen" vallen enorm vaak voor in het mannenvoetbal en deze worden niet genomineerd om 1 reden, en jawel, omdat het goals uit amateurdivisies zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Penalties zijn onderdeel van het spel en telt dus gewoon als goal.( ookal ben ik Messi fan). Maar ik moet toe geven dat Ronaldo een sterker seizoen had dan Messi.

Die vrouwen goal snap ik ook niet, maar persoonlijk had ik liever onze Van Persie de Puskas Award zien winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Terechte winnaar, al had ik natuurlijk liever gehad dat Messi hem won. Verder slaat het centrale duo van het Wereldelftal van het jaar nergens op (Luiz, Thiago Silva) en vind ik de beste coach (Löw) ook licht erover. Simeone of Ancelotti hadden het veel meer verdiend.

Link to comment
Delen op andere websites

Over het wereldelftal ben ik het ook niet overal mee eens, met name de verdedeging. Ook had ik liever simeone al winnende coach gezien, met een spaanse (sub)topper kampioen worden en de finale van de Champions League gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Simeone inderdaad. Luiz-Silva is ook een lachertje, helemaal als je ziet hoe het nu gaat met PSG. Als het aan mij lag werden Ramos en Boateng verkozen. Ze hebben beide een fenomenaal seizoen gehad. Helaas ben ik niet de FIFA.. (of is het een zegen?)

Link to comment
Delen op andere websites

Simeone inderdaad. Luiz-Silva is ook een lachertje, helemaal als je ziet hoe het nu gaat met PSG. Als het aan mij lag werden Ramos en Boateng verkozen. Ze hebben beide een fenomenaal seizoen gehad. Helaas ben ik niet de FIFA.. (of is het een zegen?)

Ramos is overigens wel in het team of the year maar dan als rechtsback als ik het goed heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Simeone of Ancelotti hadden het veel meer verdiend.

Doe maar Simeone dan. Met Real Madrid haalt de grootste kneus prijzen binnen.

Best een rare post. Wat de Mourinho's, Pellegrini's of Capello's niet lukte, lukte Ancelotti wel en dan nog in zijn eerste jaar bij Real. Simeone is ook echt een kanjer van een trainer, en hij haalde het van Barça en Real Madrid in de Liga, én hij was op een paar seconden van CL-winst met Atletico, maar dat haalde hij niet.

Ik vervolledig dan de top 3 met Ancelotti op plaats twee en Simeone op drie. Als ik het voor het zeggen had won Ancelotti en werd Simeone tweede, maar goed..

Simeone inderdaad. Luiz-Silva is ook een lachertje, helemaal als je ziet hoe het nu gaat met PSG. Als het aan mij lag werden Ramos en Boateng verkozen. Ze hebben beide een fenomenaal seizoen gehad. Helaas ben ik niet de FIFA.. (of is het een zegen?)

Ramos is overigens wel in het team of the year maar dan als rechtsback als ik het goed heb.

Jup, hij haalde het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder slaat het centrale duo van het Wereldelftal van het jaar nergens op (Luiz, Thiago Silva).

Inderdaad! :schater:

..en vind ik de beste coach (Löw) ook licht erover. Simeone of Ancelotti hadden het veel meer verdiend.

WK winnen Jordan, kijk s.v.p. 'Die Mannschaft'. Die man is klasse! :{

Link to comment
Delen op andere websites

..en vind ik de beste coach (Löw) ook licht erover. Simeone of Ancelotti hadden het veel meer verdiend.

WK winnen Jordan, kijk s.v.p. 'Die Mannschaft'. Die man is klasse! :{

Als je gaat kijken met wat voor selectie is het gewoon een plicht om wereldkampioen te worden. Simeone heeft een veel knappere prestatie neergezet met een veel minder elftal.

Link to comment
Delen op andere websites

Simeone heeft een veel knappere prestatie neergezet met een veel minder elftal.

Dat dus.

Al moet het wel gezegd worden dat ie over een topspits, topkeeper, 2 top CV's en dan nog eens iemand als Koke met enorm veel talent beschikte. Maar ivm Barcelona en Real Madrid moest hij het inderdaad met veel minder doen. Collectief staat Atlético als een huis en zoiets is de verdienste van een trainer.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...