Jump to content

Aanvraag: Scorebord


KoningJesper

Recommended Posts

Schermafbeelding_2014_12_04_om_11_02_47.jpg?noCache=1417687399

Hallo

Zou iemand in PhotoShop dit scoreboard willen maken? Graag zo dat ik de tijd, score, en clubs zelf kan invullen. Weet iemand dan ook hoe ik de tij kan animeren?

Alvast bedankt!

Met een .PNG achtergrond? Hoe groot moet het bord worden? Welke clubs moeten erin? Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ohja sorry. Grootte maalt niet uit, niet te klein, achtergrond transparant en niks bij clubs zodat ik het zelf kan invullen. En kan een mod dit verplaatsen naar aanvraag?

Ik zal nu proberen te knutselen, weet niet of het mooi wordt ivm de grootte.

Ik heb hier 'm al zonder de clubs, tijd en score:

lhDIvB.jpg

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Netjes! Ik ben benieuwd! Alleen bij het origineel waren er, waar de tijd enzo stond gradients, zou je die erin kunnen maken? Weet je ook hoe ik er in gimp een filmpje kan maken dat de tijd gewoon doortikt en dan vanaf bepaalde momenten ook een andere score?

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Netjes! Ik ben benieuwd! Alleen bij het origineel waren er, waar de tijd enzo stond gradients, zou je die erin kunnen maken? Weet je ook hoe ik er in gimp een filmpje kan maken dat de tijd gewoon doortikt en dan vanaf bepaalde momenten ook een andere score?

Pfoe! Daarvoor moet ik in After Effects duiken! Hier alvast het scorebord, ik weet niet of ik die gradients kan maken, ben niet zo bekend bij AE

Untitled-5_zpsa06e5450.png

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...