Jump to content

iPhone verzekering


.Sharingan

Recommended Posts

Joo,

Ik heb sinds afgelopen week donderdag de nieuwe iPhone 6. Ik was hier zo enthousiast over dat ik bijna vergeten was om een verzekering af te sluiten/informatie te zoeken. Ik heb qua GSM verzekeringen geen ervaring dus zoek iemand die mij een betaalbare verzekering weet voor mijn iphone tegen diefstal, schade etc. Aangezien ik hier vrij weinig kaas van gegeten ben ik op zoek naar een verzekeraar. Aangezien ik mijn iPhone al een weekje heb zal ik hier denk ik een beetje vaart achter moetten zetten en met mijn werkuren en slaapritme gaat dat niet echt lukken..

Any help?

Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn iPhone niet verzekerd.

Het eerste jaar kun je leuk gebruik maken van de garantie, en voor de rest hebben we een leuke AVP-verzekering of inboedelverzekering :)

Precies dit, of het geld dat je normaal kwijt zou zijn aan een verzekering elke maand in een 'potje' sparen. Vaak genoeg na 1 jaar om een heel nieuw ding van te kopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het bij je inboedelverzekering zetten, kost je maar een paar euro extra, dan is alles verzekerd, ook door eigen schuld.

Dit kost 6 euro in de maand extra. :)

Dan heb je wel alle electronica in en rondom het huis verzekerd, ook door eigen schuld. De regering is nu bezig de wet aan te passen, omdat veel mensen 'per ongeluk' hun bijv. iphone 6 128gb stuk laten vallen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...