Jump to content

Ruis bij contouren


Becksteen

Recommended Posts

Ik heb GTA V op de PlayStation 4 en ik zie rondom de contouren van de personages of de auto waarin ik rijd enorm veel ruis. Ik heb al geprobeerd van HDMI-kabel te wisselen, maar dit veranderde niets. Ik heb het bij al m'n andere games ook nog niet gemerkt.

Ligt het dan toch aan GTA? Ik kan op internet niet veel hierover terugvinden. Hebben jullie er last van?

https://www.dropbox.com/s/miwo1rne4cbd5hj/IMG_0604.MOV

Link to comment
Delen op andere websites

Er was al een keer iemand met zo'n probleem, maar misschien dat dat topic verloren is gegaan bij de storing van gister.

Volgens mij stond daarin dat je je tv instellingen moest aanpassen, maar ik weet niet precies welke.

Anders moet je even wat instellingen proberen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Om wat voor TV gaat het?

Modernere televisies hebben vaak bepaalde functies die het beeld proberen te "verbeteren" zoals bijvoorbeeld: ruisonderdrukking of beeldinterpolatie, deze functies zijn gemaakt om in films e.d. een "beter" beeld te geven maar voor gamen werkt dat vaak averechts. Ook zullen die beeldbewerking functies de input-lag verhogen.

Vaak hebben die moderne televisies ook een zogeheten "game" modus waarin al die beeldbewerkingen uitgeschakeld worden en je de laagst mogelijke inputlag hebt op die tv.

Controleer of je televisie die functies ondersteund en schakel deze uit indien dit mogelijk is.

Mocht je televisie die niet hebben dan zou het eens op een andere TV kunnen testen, zo kan je uitsluiten waar het probleem zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...