Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Heb me een lange tijd nauwelijks meer bezig gehouden met Minecraft, maar vanochtend stuitte ik op een nieuwe serie van mijn oude YouTube-held, paulsoaresjr. Hij heeft ook een jaar een soort 'break' gehad van Minecraft en heeft zodoende nauwelijks wat bijgehouden over updates e.d.. De serie, een soort let's play die nu alweer een paar maanden aan de gang is, heeft dus ook als 'doel' dat Paul weer wat vertrouwd raakt met alle nieuwe features van afgelopen tijd. Erg leuk om te volgen dus, zeker voor iemand die net als Paul lange tijd geen Minecraft meer heeft gespeeld en er dus weer wat 'in moet rollen'.

Hier vind je de eerste aflevering van de serie. Zelf ben ik inmiddels alweer aanbeland bij de derde episode. Je merkt ook duidelijk dat Paul ontzettend veel lol heeft in het maken van deze serie, wat het ook leuk maakt om te kijken en te luisteren naar het commentaar. En wie weet, misschien beginnen mijn handen binnenkort ook weer te jeuken en waag ik me ook weer eens aan een nieuwe Survival-wereld. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is er nog een Minecraft server van dit Forum die nog online is ?

Op dit moment niet, helaas.

Meestal verdwijnen hier servers door inactiviteit. :(

Het topic daarover vind je hier.

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Is er nog een Minecraft server van dit Forum die nog online is ?

Op dit moment niet, helaas.

Meestal verdwijnen hier servers door inactiviteit. :(

Het topic daarover vind je hier.

Ik heb een aantal jaar geleden ook heel lang op een server gezetten met een aantal mensen van dit GTA forum. Helaas verdween die om de zelfde reden. :(

Bewerkt: door pizzaman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Edit: VRG heeft mij (zeer snel) geholpen! Hartstikke bedankt! Daar onderstaand verzoek ingewilligd is mag deze post in de vergetelheid raken :)

Zijn er misschien Minecraft-spelers die mij (of eigenlijk de community) een gunst zouden willen verlenen? :D Het betreft een screenshot van een menu (en een minimaal stukje informatie). Het is een eenvoudig screenshot (bij mijn weten is er niet eens gameplay en/of bepaalde handelingen vereist). Het heeft tevens ook geen haast, als iemand mij zou willen helpen hoor ik dat heel graag via een PB'tje. :dans:

554dde30-f38b-012f-e198-00505694738d.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Ik heb de afgelopen jaren redelijk wat stevige gebouwen neergezet, maar als ik eerlijk ben zijn ze allemaal al jaren terug. Het meest recente grote project dat ik heb gedaan is de Basilica of Tayl the Sacred en dat is toch al bijna 2 jaar terug. Ik heb menig middelgrote projectjes gehad (zoals de City Hall op de server), maar echt iets heel groot? Al lang terug... dus het is wel eens leuk om nog eens een keer 2 dagen aan zo'n kolos te werken en te zien dat je het nog steeds kunt.

2017-04-18_19_41_03.thumb.png.eeabc53ef17de71b8fed6dfa4d6ac5b5.png

 

2017-04-18_19_41_34.thumb.png.fa36dac61b97710232f22b2c399dc6c7.png

Dieslich Grand Cathedral

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Iemand hier die nog speelt? :) 

 

Onlangs het spel nog eens opgestart omdat PewDiePie zijn let's play er wel leuk uit zag. Damn, wat is er veel veranderd. Geeft toch wat nostalgie gevoelens naar de GTAForum server(s). :P

 

Bewerkt: door Niked
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toevallig recent nog wat uren Minecraft gespeeld (op console). Moet zeggen dat ze inderdaad heel wat hebben toegevoegd waardoor ik toch even op internet moest uitzoeken wat alles precies deed en waarvoor het diende. Toch leuk dat zo'n ''oud'' spel bijgewerkt blijft worden. Kwam toevallig begin deze week tegen dat ze het Super Duper Graphics Pack hebben geannuleerd. Dat zou een mooie toevoeging zijn geweest, zeker voor consoles waar mods niet gebruikt kunnen worden. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een dikke maand geleden nog eens een survival Minecraft-server met vrienden gehost, we hadden op 7 dagen de game gecleared en Elytra's voorzien voor iedereen en dat terwijl ik het merendeel van de tijd gewoon de spawntown heb zitten ombouwen. Wel leuk, maar ik zit niet snel weer te springen voor een nieuwe survival server :v

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...