Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Samenvatting van wat in 1.9 komt

Best veel :O

http://imgur.com/a/MqAJP

Leuk om te zien dat ze het spel nog steeds updaten maar het maakt het voor mij nog complexer. Ik was de draad al lang en breed kwijt voor de atlantis pyramides update, waarschijnlijk zou ik nog steedsd alleen maar bouwen met objecten van 1.5 en eerder. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Valt me op dat er in Europa nagenoeg geen verschil zit tussen de verschillende platformen. Had verwacht dat NA een beetje meer het zelfde zou zijn als EU.

Zouden hier ook alle kopieën van de w10 editie tussen zitten die w10 gebruikers gratis kregen?

Link to comment
Delen op andere websites

Alweer een game die helaas totaal vernacheld zal worden door consoles en mobiele platformen. Ik snap niet hoe je dit spel überhaupt met een controller kan spelen. En dan zijn mensen blij als ze kunnen betalen voor een nieuwe skin.

Link to comment
Delen op andere websites

Alweer een game die helaas totaal vernacheld zal worden door consoles en mobiele platformen. Ik snap niet hoe je dit spel überhaupt met een controller kan spelen. En dan zijn mensen blij als ze kunnen betalen voor een nieuwe skin.

Geen sprake van, de consoles hobbelen achter de pc versie aan bij mojang, zowel game als updates. ;) Al jaren, mijn zoon speelt het op de 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...