Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Votair

[Aanvraag] signature

Recommended Posts

Votair

Type: Signature

Stijl: Sergio Aguero

Grootte: 500x150

Voorbeeld: -

Tekst: Sergio Aguero

Rand: Nee

Kleuren: Blauw en wit

Render (optioneel): -

Extra (optioneel): Het liefst deze afbeelding in de signature verwerken: aguero.jpg

Alvast bedankt! :)

Edited by Votair

Kaitjee98

Ik zal eens kijken wat ik kan doen, maar ik kan niets beloven. Ben ook nog maar een beginner. :puh:

.PhoeniX.

Ik zou ook wel een signature voor jou willen maken, maar ik heb het een beetje druk i.v.m huiswerk.

Kaitjee98

Mja, ik geef het voorlopig even op. Ik ben al ruim een uur aan het kijken hoe ik die afbeelding 500x150 kan maken, maar ik zie geen oplossing. Ben gewoon nog niet vaardig genoeg.

Edited by KaiSkillzz

Votair

Mja, ik geef het voorlopig even op. Ik ben al ruim een uur aan het kijken hoe ik die afbeelding 500x150 kan maken, maar ik zie geen oplossing. Ben gewoon nog niet vaardig genoeg.

Geen probleem. ;)

.PhoeniX.

Ik heb een beetje gerommeld, en dit is het resultaat:

Ik heb een iets andere pixel afmeting gebruikt, omdat het anders niet helemaal klopte.

Je kan kiezen, zonder rand, of met blauwe rand. En ik heb het hele plaatje gebruikt.

Blauwe rand:

aguero.jpg

Zonder rand:

aguero.jpg

Ik hoop dat het aan je vereisten voldoet :*D

TheDutchWesley

Ik heb een beetje gerommeld, en dit is het resultaat:

Ik heb een iets andere pixel afmeting gebruikt, omdat het anders niet helemaal klopte.

Je kan kiezen, zonder rand, of met blauwe rand. En ik heb het hele plaatje gebruikt.

Blauwe rand:

aguero.jpg

Zonder rand:

aguero.jpg

Ik hoop dat het aan je vereisten voldoet :*D

:cab::cry: Het is geen misvormde walrus, je kan proberen om tot 'etihad' eruit te snijden. Dan zal het er beter uit komen te zien.

.PhoeniX.

Ah, oke.

Ik zal hem overnieuw proberen te doen.

Maar bedankt voor de tip.

.PhoeniX.

Ik hoop dat deze beter is:

aguero-1.jpg

Ik weet dat de rand niet overal even dik is, maar ik ben ook geen pro in Photoshop :7

.Sharingan

Gebruik je photoshop? De snelknop om afbeeldingen te verkleinen is CTRL-T (geloof ik :$) Wat ik wel zeker weet is dat wanneer je verkleint/vergroot de shift knop dient in te houden. Dit zorgt dat de dimensies gelijk blijven als je vergroot/verkleint.

RUBENN

Ctrl+t klopt inderdaad, is vrije transformatie. Met oa de cut-tool kan je de albeelding bijsnijden.

@Votair, ik zal vandaag morgen eens wat maken, maar ik kan ook niets beloven... ;)

Edited by im_ruben

Votair

Ctrl+t klopt inderdaad, is vrije transformatie. Met oa de cut-tool kan je de albeelding bijsnijden.

@Votair, ik zal vandaag morgen eens wat maken, maar ik kan ook niets beloven... ;)

Oke, bedankt! :)

ERRWINS

Ik heb ook even een poging gedaan, maar wel met een andere afbeelding. Hopelijk vind je het niet erg. :)

votairsignature41ffa.png

votairsignature2uyeqp.png

Edited by ERRWINS

Votair

Ziet er mooi uit! Maar zou je Sergio helemaal in kleur kunnen laten en de letters in het blauw of in het wit?