Jump to content

Trailer San Andreas


LethalMaximus73

Recommended Posts

Waar zie je gelijkenissen met SA dan?

En verder zeker niet mijn soort film, een beetje een standaard -laten we een natuurfenomeen vergroten- rampenfilm. Daar bestaan er alleszins betere van en een andere setting dan in de VS zou ook eens leuk zijn (hoewel ik hier wel snap dat het deel van het gehele concept van de film is). Eens benieuwd...

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard zie je bekende landmarks die in San Andreas ook terugkomen, maar verder zie ik weinig vergelijkingen. Ik moet zeggen, toen ik de topic-titel zag vroeg ik me even af of ze een film hadden gemaakt gebaseerd op GTA San Andreas. Valt dat even tegen...

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard zie je bekende landmarks die in San Andreas ook terugkomen, maar verder zie ik weinig vergelijkingen. Ik moet zeggen, toen ik de topic-titel zag vroeg ik me even af of ze een film hadden gemaakt gebaseerd op GTA San Andreas. Valt dat even tegen...

Dit.

Verder is het een zéér goede trailer met de nodige grafische effecten. Ik ben alleen wel bang dat er weinig 'spanning' in zal zitten aangezien je al een beetje kunt raden hoe het gaat eindigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard zie je bekende landmarks die in San Andreas ook terugkomen, maar verder zie ik weinig vergelijkingen. Ik moet zeggen, toen ik de topic-titel zag vroeg ik me even af of ze een film hadden gemaakt gebaseerd op GTA San Andreas. Valt dat even tegen...

My thoughts exactly. Waarom heet deze film zelfs San Andreas?

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard zie je bekende landmarks die in San Andreas ook terugkomen, maar verder zie ik weinig vergelijkingen. Ik moet zeggen, toen ik de topic-titel zag vroeg ik me even af of ze een film hadden gemaakt gebaseerd op GTA San Andreas. Valt dat even tegen...

My thoughts exactly. Waarom heet deze film zelfs San Andreas?

http://nl.wikipedia....an_Andreasbreuk

Edit: Je was me net voor, Phoenyx :puh:

On-topic: Lijkt mij een 13-in-een-dozijn film te gaan worden.. Misschien leuk om eens te bekijken, maar ik denk niet dat het een bioscoopkaartje waard is.

Bewerkt: door sanderth
Link to comment
Delen op andere websites

Ik plaatste deze trailer ook meer als gein.

Toen mijn vrouw hem op Youtube zag, dacht ze eerst dat het om GTA ging.

Een paar gelijkenissen zag ze wel in het begin van de trailer, daarom dacht ze eerst dat het om GTA ging.

Ze zat al bijna blij te klappen op de bank, maar helaas. lol

We zien wel hoe die film word.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...